Gouldfan Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det er livsfarlig å drikke store mengder alkohol over kort tid. (Over lang tid og, men de bor under bruer etc) Åssen vet du det? Er du det TROLLET i bukkene bruse som selv bor under en bru? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Liker hvordan intatt mengde synker og synker etter hvert som tråden går videre. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Liver Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Så flink du er, ganske godt gjort å ta en halv flaske alene. Stå på! Alle mennesker drikker en halv flaske vin til maten. Det er derfor man har en flaske vin. Den er beregnet på to personer. Veldig enkelt, sånn har det vært i mange hundre år. Men ikke alle som vet det. Særlig ikke de som ikke har vært på resturang før , eller som ikke drikker vin. Hold deg til Urge og colan din du.. eller polølen. Liker hvordan intatt mengde synker og synker etter hvert som tråden går videre. Det med øl har jeg sagt ifra for lenge siden. Har også sagt ifra at jeg trodde drøy flaske betydde nesten en flaske. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Til å være så frekk har du ganske stusselige formuleringer. "En flaske vin" er bare en distribusjonsmåte - den er ikke beregnet på så og så mange. Tja, oppgjennom har vin blitt servert fra tønner, større flasker, mindre flasker, krukker, karafler og, ikke minst, ballonger. Jeg drikker både vin og har vært på restauranter - til å bli så fornærmet over beregningsmetodikk (antagelser f.eks.) er du ganske spekulerende. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Alle (absolutt ALLE) mennesker drikker en halv flaske vin til maten. Har du kilder som kan underbygge denne påstanden? Lenke til kommentar
Populært innlegg Baranladion Skrevet 16. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Er ikke en sånn flaske du drakk av i bryllupet da? Endret 16. juni 2011 av McHalvorsen 18 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg drikker som regel en flake vin alene. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Alle (absolutt ALLE) mennesker drikker en halv flaske vin til maten. Har du kilder som kan underbygge denne påstanden? Nei jeg vet, noen idioter heller den også ut. Jeg skjønner ikke vitsen med det når man betaler over 200 kanskje for fin vin. Men, men.. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Fin vin til 200 kr på restaurant, ok. 4 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Du lever i en absolutt verden. 3 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hvis de heller den ut så drikker de den jo ikke. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Fin vin til 200 kr på restaurant, ok. Tenkte på vinmonopolet da vet du. Fy faen. Vin på resturang der jeg går koster fra 300, det gjør det de fleste steder... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Tråden stenges for en rask gjennomgang og destruering av offtopic og personangrep.Tråden åpnes, som et testprosjekt. Enkelte av dere var farlig nær både advarsler og sommerferie, men jeg lar tvilen komme dere tilgode. Neste gang er det derimot ingen nåde og ved den minste antydning til offtopic, personangrep eller spydige kommentarer ryker vedkommende på hodet ut.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Endret 16. juni 2011 av Runar 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 For å svare på TS: Drakk du for mye alkohol den ene gangen og ikke gjør dette jevnlig, så tror jeg ikke dette er noe helseskadelig på den maåten at du får noe varig men av dette. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 For å svare på TS: Drakk du for mye alkohol den ene gangen og ikke gjør dette jevnlig, så tror jeg ikke dette er noe helseskadelig på den maåten at du får noe varig men av dette. Tror ikke jeg tok skade av det nei, og jeg pleier aldri ha sånt konsum. Men det var veileder som var tråstarter, hadde nok lyst til å kødde med meg bare... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ja, det er åpenbart en konsprasjon. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 For å svare på TS: Drakk du for mye alkohol den ene gangen og ikke gjør dette jevnlig, så tror jeg ikke dette er noe helseskadelig på den maåten at du får noe varig men av dette. Tror ikke jeg tok skade av det nei, og jeg pleier aldri ha sånt konsum. Men det var veileder som var tråstarter, hadde nok lyst til å kødde med meg bare... Fullt forståelig Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Bartenderen har sikkert sett faresignalene og begynt å gi han alkoholfritt i 5-6 tiden. Antageligvis. Usikker på om hvordan lovgivningen er for private fester (ingen regler?), men bartenderen burde jo absolut ikke jobbe i en bar noen gang hvis han sjenker så uansvarlig. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Bartenderen har sikkert sett faresignalene og begynt å gi han alkoholfritt i 5-6 tiden. Antageligvis. Usikker på om hvordan lovgivningen er for private fester (ingen regler?), men bartenderen burde jo absolut ikke jobbe i en bar noen gang hvis han sjenker så uansvarlig. Bartenderen var bare en venn av familien da vettu, dessuten foreslo han jo å gi MEG det brettet Carlsberg som var igjen. Men det var derimot Svigermor som sa jeg hadde fått nok.. hehe. Jeg begynte å rydde å greier, da ble de pissed mente at jeg ikke burde vært i form til slikt. I Mai når jeg var på fest sist, så drev de å gispet rundt meg på barkrakken.. En gammel fyr spurte om jeg hadde tenkt å havne i grøfta bare fordi jeg bestilte drinker til 150, 200 kr stykket.. :!: Jeg skulle bare ha det morro jeg.. Havnet i Oslo av alle ting.. Huff, Festen varte i en kveld og en dag, men var litt småsurrete når jeg tok kvelden. Bra jeg ikke slår ut håret/hodet ofte da om det er så jævla farlig. Tror det bare er mer farlig for de som styrter ned, det gjør aldri jeg. Det er fjortisfylla som er farlig, og de unge som ikke vet hva de driver med seff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg