Quote Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 De var fire stykker som hadde delt fem liter sprit, også hadde de visst hatt nærmere 100 gelé shots som bare var delt på noen "Få personer" som hun så pent sa. Du skulle ha spørt om de glemte å ha alkohol i geléen. Da tror jeg at de kunne klart 100 gelé-shots. Er det virkelig så mye jeg påstår å ha drukket? Jepp. 3 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Jeg tror ærlig talt at jeg drakk så mye i bryllupet. Nå tror du også at folk er udødelige, så … Allikevel tror jeg vi er udødelige. Endret 15. juni 2011 av Pingas 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) De var fire stykker som hadde delt fem liter sprit, også hadde de visst hatt nærmere 100 gelé shots som bare var delt på noen "Få personer" som hun så pent sa. Du skulle ha spørt om de glemte å ha alkohol i geléen. Da tror jeg at de kunne klart 100 gelé-shots. Heehaeha, yeah Mens jeg er her inne å sutrer så vil jeg bare si at også disse "promille kalkulatorene" er ganske latterlig. Husker spesielt den dere fra russetiden, Drikk 24 øl på 24 timer, hvor "forskere" regnet ut at du ville ha oppi 5 promille elns hvis du gjorde den. De fleste tok jo den på et par timer.. edit:%%%%% Endret 15. juni 2011 av Carlgutt 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) 5% promille? 0.001*0.05? 50 promikro? :---D Endret 15. juni 2011 av Lycantrophe 2 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hva om du streamer at du drikker alt det der på nytt? Klarer du det spanderer vi all drikken din? Hva med at jeg tar med meg Webcam neste gang jeg tar en skikkelig fest. Kanskje jeg kommer på Utube og blir verdensberømt. Jeg viste virkelig ikke at det var en big deal med fri bar. Men nå skjønner jeg jo at jeg har tråkket alle på tærne stakkar, og nå er alle pissed på meg. Hahahah gode gud og verdens gang. Poenget her er jo slettes ikke at det var fribar. Poenget er heller ikke hvor mye du veier. Men du skal ikke bli forbanna når noen ---antar--- du er 120kg og regner utifra inntaket ditt at du burde vært død. Det at du da veier under 120kg, gir bare en større sjans for at du ljuger. Og hvorfor i allverden starter du å skryte av hvor mye du drikke uansett? Hvor gammel er du? Det er slettes ikke tøft å drikke 10 liter sprit å skryte av det etterpå. Det er idioti. Forbanna dumt, er det. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 De var fire stykker som hadde delt fem liter sprit, også hadde de visst hatt nærmere 100 gelé shots som bare var delt på noen "Få personer" som hun så pent sa. Du skulle ha spørt om de glemte å ha alkohol i geléen. Da tror jeg at de kunne klart 100 gelé-shots. Er det virkelig så mye jeg påstår å ha drukket? Jepp. Da får jeg passe på at jeg ikke drar på bryllup eller julebord noe mer der de har fri bar. Det kan jo hende som dere andre sier det er for dere. At det er "farlig" å drekka på fest. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Det er da ikke farlig å drikke før en inntar nok mengder til å drive en bil over en mil. Endret 15. juni 2011 av Lycantrophe 4 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Den såkalte «kassen» - å drikke en kasse 0,33-litere på 24 timer - kan gi en jente på 50 kg en promille på 6 eller høyere, ifølge instituttets beregninger. Da er det regnet med inntak av én ølflaske pr. time. Over 3 i promille regnes for å kunne være dødelig, skriver Aftenposten.no. http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Ddelige-russeknuter-1921908.html yeaah 1 Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 fader så du gnåler om fri bar.. må det inn med teskje at det ikke er poenget?!? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 fader så du gnåler om fri bar.. må det inn med teskje at det ikke er poenget?!? Poenget er at dere er PINGLER... 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 15. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. juni 2011 fader så du gnåler om fri bar.. må det inn med teskje at det ikke er poenget?!? Poenget er at dere er PINGLER... Hilsen gutt 14 år som var på fylla og drakk Smirnoff ICE i går for første gang. Det var gøy synes han, men også farlig og berusende. 11 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 fader så du gnåler om fri bar.. må det inn med teskje at det ikke er poenget?!? Poenget er at dere er PINGLER... Hilsen gutt 14 år som var på fylla og drakk Smirnoff ICE i går for første gang. Det var gøy synes han, men også farlig og berusende. Hyggelig at du synes det var gøy Mchansen. Hilsen Dropkick Murphy 35 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 fader så du gnåler om fri bar.. må det inn med teskje at det ikke er poenget?!? Poenget er at dere er PINGLER... Men jeg drakk jo 1000 øl. 8 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 fader så du gnåler om fri bar.. må det inn med teskje at det ikke er poenget?!? Poenget er at dere er PINGLER... Hilsen gutt 14 år som var på fylla og drakk Smirnoff ICE i går for første gang. Det var gøy synes han, men også farlig og berusende. Hyggelig at du synes det var gøy Mchansen. Hilsen Dropkick Murphy 35 Man skulle tro du var for gammel til å lyve på internettet hvis du var 35. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) fader så du gnåler om fri bar.. må det inn med teskje at det ikke er poenget?!? Poenget er at dere er PINGLER... Hilsen gutt 14 år som var på fylla og drakk Smirnoff ICE i går for første gang. Det var gøy synes han, men også farlig og berusende. Hyggelig at du synes det var gøy Mchansen. Hilsen Dropkick Murphy 35 Man skulle tro du var for gammel til å lyve på internettet hvis du var 35. Jeg juger ikke, jeg har forklart grundig for dere at jeg ikke er sikker på hvor mye øl jeg drakk. Jeg trodde jeg hadde tatt et brett. Men fra før av, fra yngre dager da JEG pleide å feste. Virkelig feste.. Da satt vi med en kasse hver og vi drakk til kassa var tom. Det var før boksøl ble in. Drakk vi brennevin så drakk vi en helflaske hver. Null problem var det. Men fy så dritings jeg ble første gangen. Men en første gang for alt vet dere, sånn er det sikkert for dere nå også. Altså dere av dere som ikke har blitt "Tørr bak øra ennå" som de sier. Endret 15. juni 2011 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Nei, nå må jeg logge av. Dere unga har sikker sommerferie fra skolen, men vi voksne har faktisk en jobb vi skal på. Derfor tar jeg kvelden nå.. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lycantrophe Skrevet 15. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. juni 2011 Forferdelig billig hersketeknikk du bruker. 16 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg juger ikke, jeg har forklart grundig for dere at jeg ikke er sikker på hvor mye øl jeg drakk. Jeg trodde jeg hadde tatt et brett. Men fra før av, fra yngre dager da JEG pleide å feste. Virkelig feste.. Da satt vi med en kasse hver og vi drakk til kassa var tom. Det var før boksøl ble in. Drakk vi brennevin så drakk vi en helflaske hver. Null problem var det. Men fy så dritings jeg ble første gangen. Men en første gang for alt vet dere, sånn er det sikkert for dere nå også. Altså dere av dere som ikke har blitt "Tørr bak øra ennå" som de sier. De fleste av oss har blitt tørr bak øra, men ingen av oss som kan skilte med udødelighet slik som du. Bartenderen har sikkert sett faresignalene og begynt å gi han alkoholfritt i 5-6 tiden. 5 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Men var i bryllupet til bror min for et par helger siden, når alkoholen er gratis finner man jo ut hvor mye man tåler. En halv flaske vin, en cognac, et brett øl, 4 vodkadrinker og 1 rom og cola og en drøy flaske whisky. Ble ikke full, ble bare veldig blid.. Hadde ikke vondt i hodet dagen etterpå. Husket også alt, bla at tante ble svært hyggelig lol.. Så for å ramse opp: 1/2 flaske vin "en" cognac 12 liter øl 4 drinker vodka 1 rom og cola over en flaske whisky Si meg, bor du under ei bru i midtbyen? Slike mengder alkohol er nok til å ta livet av selv hardbarka alkoholikere - dette lukter ugler i mosen. Red.: Min uthevelse: Jeg har gått på en smell med vodka 60% når jeg var 16 år gammel, en stoooor smell. Derfor tåler jeg ikke sprit i det hele tatt. Men whiskey derimot, det har jeg vært veeeldig forsiktig med, da jeg elsker det. Det er mulig dette kommer som en stor overraskelse på deg, men whisky ER sprit. Hadde jeg fått i meg slike mengder alkohol, så hadde jeg i beste fall holdt meg oppreist og sett klart... Men siden du drakk dette over en HEL dag og ikke bare fra kl. 18:00 og utover, så går det vel greit, men alikevel så høres dette veldig mye ut. Uansett så tror jeg ikke man får noe varig men hvis dette er snak om engangstilfelle og eller ytterst sjelden greie. Men siden selv tante ble blid å hyggelig, så kan det nok hende du ble fullere enn du selv aner 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Dere er tydeligvis en gjeng med pingler. Ikke noe problem og drikke dette fordelt utover en dag/kveld/natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg