Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg drakk mye alkohol, helsefarlig?

NikkaYoichi

Anbefalte innlegg

Konklusjon:

-Det var aldri et bryllup, Dropkmurphy og beste kompisene Gørjan, Jan-Inge og Rotherd var i skogen og skulle teste ut alkohol for første gang. Det gikk litt for i svingene da dem skulle dele den ene ølen som Lars hadde tatt fra faren.

Hehehe.

Enig. :yes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konklusjon:

-Det var aldri et bryllup, Dropkmurphy og beste kompisene Gørjan, Jan-Inge og Rotherd var i skogen og skulle teste ut alkohol for første gang. Det gikk litt for i svingene da dem skulle dele den ene ølen som Lars hadde tatt fra faren.

Hehehe.

Veldig bra, første steg er å innrømme. Dette skal vi komme gjennom sammen.

Nå er det neste steg, det er her du beklager for at du løy til alle på forumet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gud a meg du er et rasshøl.

"antagelig den fortreffligste her inne"

Hva galt har jeg gjort deg?

Var det galt av meg å dra på bryllup??? Eller galt å gå i fri bar?

:)

Konklusjon:

Hehehe.

Veldig bra, første steg er å innrømme. Dette skal vi komme gjennom sammen.

Nå er det neste steg, det er her du beklager for at du løy til alle på forumet.

Trodde du var ironisk.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Om du drakk så mye hadde du ikke husket spesielt mye av det.

Promille estimerer din promille å være 5.5 etter 17 timer fra du startet å drikke (slutten av festen), her tok jeg antagelsen at du veier 120kg, da dette inkluderer de aller aller fleste, om du veier mindre så er den enda høyere. Jeg har heller ikke tatt med din rom og cola.

Å ha en så høy promille over så lang tid er en sikker måte å kjøre sykebil hjem.

Dette er en røverhistorie fra start til slutt, som når unger sier at foreldrene tjener tusen milliarder kroner uten å forstå hvorfor det er dumt.

Hei "Forumveileder".

Takk for at du først "ANTAR HVOR MYE JEG VEIER".

Takk så for at du regner ut at jeg ikke "HUSKER NOENTING".

Kan jeg be om link for at "Blackout" har noe med alkoholinntak å gjøre?

Det jeg har lest er at det KAN gi blackout.

Blackout har jeg ikke hatt på mange, mange år.

Lenke til kommentar

Da er det bare rimelig å anta at du enten veier over 200 kilo ELLER er godt forberedt alkoholiker.

Faen dere har med hvor mye jeg veier å gjøre da?

Jeg har aldri vært avhengig av noenting.

Jeg sluttet å røyke sigg på dagen, ser alle andre er avhengige av nikotin og det som værre er.

Det problemet har aldri jeg hatt. Av og til så føler jeg meg som et rasshøl pga det ja. Det er sant.

Men det var ikke sånn ment. Og jeg kan jo ikke noe for at JEG ikke blir avhengig av ting, mens andre blir det.

Ut i fra tallene du oppgir er dette de eneste mulige situasjonene:

1) Løgn

2) Du er verdens tyngste mann

3) Du er udødelig

4) Du er død

Velg ÉN.

Velger 3 og 4.

Alle er dødelige, så derfor død. Allikevel tror jeg vi er udødelige.

Lenke til kommentar

Hva om du streamer at du drikker alt det der på nytt? Klarer du det spanderer vi all drikken din?

Hva med at jeg tar med meg Webcam neste gang jeg tar en skikkelig fest. Kanskje jeg kommer på Utube og blir verdensberømt.

Jeg viste virkelig ikke at det var en big deal med fri bar.

Men nå skjønner jeg jo at jeg har tråkket alle på tærne stakkar, og nå er alle pissed på meg.

Lenke til kommentar

Oja, siden du alltid har hørt dette om Absolut da er det definitivt god fisk.

Takk for oppklaringen på at de har brekkmiddel i vodkaen pga. fjortisfylla. Dette virker svært plausibelt.

Jeg har jo sagt at jeg ikke var sikker.

Fikk du ikke med deg det første gang, så skal du få det en gang til.

Lenke til kommentar

1) Løgn

3) Du er udødelig

4) Du er død

Velg ÉN.

Velger 3 og 4.

Det er tydelig at du ikke forstår. Du inntok mengder alkohol som vil være dødelig med mindre du enten er ekstremt overvektig eller udødelig. Én av de to resterende mulige situasjoner er at du døde, noe du åpenbart ikke gjorde. Så om du ikke er verdens tyngste mann, udødelig, eller død …

… Jeg lar deg finne ut resten på egen hånd.

Endret av Pingas
Lenke til kommentar

Takk for oppklaringen på at de har brekkmiddel i vodkaen pga. fjortisfylla. Dette virker svært plausibelt.

Det er brekkmiddel i rødsprit, ikke vanlig sprit man kjøper på polet. Skal ikke være lett å skille mellom dem, gitt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er brekkmiddel i rødsprit, ikke vanlig sprit man kjøper på polet. Skal ikke være lett å skille mellom dem, gitt.

Greit, jeg gir meg har gitt meg forlengst.

Men allikevel rart at Absolut har det ryktet da...

1) Løgn

3) Du er udødelig

4) Du er død

Velg ÉN.

Velger 3 og 4.

Det er tydelig at du ikke forstår. Du inntok mengder alkohol som vil være dødelig med mindre du enten er ekstremt overvektig eller udødelig. De andre to mulige situasjonene er at du døde, noe du åpenbart ikke gjorde. Så om du ikke er verdens tyngste mann, udødelig, eller død …

… Jeg lar deg finne ut resten på egen hånd.

Ja jeg skjønner at dere blir grinete. Jeg ser den...

Lenke til kommentar

Merker jeg blir grønn av irritasjon når folk overdriver så jævlig om hva de drikker. Husker jeg var på besøk hos en kompis og dama hans for noen måneder siden når ei venninne av dama kom hjem mitt på natta. Hun var tydelig berust, men det var jo faen ikke måte på hva hun hadde drukket. De var fire stykker som hadde delt fem liter sprit, også hadde de visst hatt nærmere 100 gelé shots som bare var delt på noen "Få personer" som hun så pent sa.

Alle skal liksom overdrive så sykt om hva de drikker, men med en gang du faktisk ser de drikke så merker du hvor full av shit de er. én 50cl 37.7% flask og en sixpack er MER en nok for de fleste, dessverre høres det ikke så imponerende ut.

Det finnes jo så klart unntak. Jeg har sett folk drikke ØL i imponerende mengder, men det virker ikke som folk er klar over hvor sterkt sprit faktisk er iforhold og hvor totalt urealistisk ut det høres når man snakker om å ha drukket en flaske jagermeister og to flasker Absolutt Vodka.

Endret av Carlgutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det finnes jo så klart unntak. Jeg har sett folk drikke ØL i imponerende mengder, men det virker ikke som folk er klar over hvor sterkt sprit faktisk er iforhold og hvor totalt urealistisk ut det høres når man snakker om å ha drukket en flaske jagermeister og to flasker Absolutt Vodka.

Er det virkelig så mye jeg påstår å ha drukket?

Jeg tror ærlig talt at jeg drakk så mye i bryllupet.

Men det KAN hende at bartenderen kødda når han sa jeg nesten hadde drukket et brett.

Altså.. som en inside fleip som ikke jeg forstod... fordi jeg var brisen. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...