Nie Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 alle maste på henne at hun burde ligge med han osv, Isvarte, hva slags moral er det som florerer i vennegjengen hennes? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Haha jeg vet ikke, han var visst keen men ikke henne, også syns vel noen det var gøy å mase litt. Men alle var overdrevet av meg, beklager. Postet av anonym: 4520c4cc5b07ef279dc437c79da0e7c6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Føler liksom ikke jeg kan reise ned dit alene. Først ta fly herfra til Oslo, så fra Oslo ned dit og være der i 5-6 dager (jeg er i oslo til torsdag og hun drar hjem 20.) Har faen aldri reist alene til syden før. Pluss hun er der med 3-4 venninner. Men hun maser veldig om at jeg bør komme og jeg har jo sykt lyst selv også. Men vi skal jo ses om cirka 3 uker, men hadde dette vært eneste måten vi kunne ses på i sommer hadde jeg nok satt meg på flyet i morgen. Postet av anonym: 4520c4cc5b07ef279dc437c79da0e7c6 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Planen var å møte hun og ei venninne i Danmark i slutten av juli da hun skal være med hun venninna og familien til Danmark. Deretter var planen at de istedenfor å være der en hel uke at de drar litt tidligere "hjem" at de egentlig er med meg og en kompis hjem til Norge. Eller hvis ikke roadtripen skulle gå i orden, at de drar hjem til meg med fly elns. MEN, nå har det "festlige" skjedd at moren og hun venninna ringte stenalines og de fant ut at man måtte være 18 år for å komme med båt fra Göteborg - Fredrikshavn.. Det vil si at nå har venninna ingen excuse hun kan bruke til moren sin. :| Så nå spiller det ingen rolle hvor enkel reisa til norge ville vært, for hun vil ikke snakke med moren om det. Så ufattelig kjipt at hele norge-turen blir ødelagt pga det at hun ikke har noen excuse å gi til moren. Noen som kommer på en legit excuse som kan bli brukt her? edit. Jeg dro ned alene og møtte dem og det var kjempehyggelig. skal ses igjen om et par uker cirka. Så det blir awesome. Gleder meg og savner henne noe sykt. Var noen flotte dager i Danmark. Endret 2. august 2011 av Krokanrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå