Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når man får vite noe man kanskje ikke ville

Anbefalte innlegg

Hei

Har et ganske spesielt forhold til ei jente over nettet. Vi har prata i en 5-6 mnd tid nå og er så close man kan få det. Snakker på msn, skype, har bilder av hverandre alt mulig. Skal også møtes i sommer hadde vi tenkt. Jeg er 20 og hun er 17.

Men i natt så fikk jeg vite noe jeg har vanskelig for å legge bak meg. Hun var på en fest og når hun kom hjem fortalte hun at hun hadde klina med en fyr og gått til step 2 med han (oralsex) og at hun fortalte at det var meg hun tenkte på. Dette kom litt sånn brått på meg. Jeg kan jo selvfølgelig ikke styre over hennes handlinger noe jeg sa. Men hun hadde sånn guilt-følelser sa hun at hun måtte fortelle det siden vi var såpass close og forteller hverandre alt. Hun presiserte at det ikke var noe seriøst og at de hadde møttes på fest noen ganger før og at det var mest fordi han var søt, og at step 2 bare var i natt. Hun skammet seg veldig. Noe jeg på en måte syns er bra, men likevel så ville jeg jo egentlig ikke høre om det. Var litt vanskelig å svare henne når begge erkjenner at vi liker hverandre veldig godt. Sa at det ikke gjorde noe og at jeg ikke dømte henne, men samtidig litt vanskelig å glemme. Vil ikke miste kontakten med hu siden vi har en syk connection som er jævlig sjelden.

Også tenker jeg liksom, har hun så lett for å gi noen oralsex også ferdig med det. (Det var kun den ene veien) Jeg ser litt annerledes på det og syns det skal være litt mer bak når man gjør noe sånn, kanskje jeg som er sær I dunno? Hadde jeg vært hun hadde jeg ikke ville vært enda et nummer i rekka liksom. Men vanskelig for meg å si noe om det såklart. Jeg føler jeg vil vite mer om hvorfor hun gjorde det, men samtidig vil jeg bare glemme det og ikke gjøre det awkward med å bringe det opp igjen. Hun har jo på en måte svart hvorfor men likevel. Hva syns folket om det her?

Postet av anonym: 4520c4cc5b07ef279dc437c79da0e7c6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns du skal tenke over to ting. For det første, har du egentlig noe krav på henne? Du sier dere har en spesiell connection, men dette er på nett ol. Dere har ikke engang møttes irl, kjemien der kan være helt annerledes. Hun er ikke bundet til deg, slik jeg ser det har hun heller ingen grunn til dårlig samvittighet, og absolutt ingen grunn til å ha dårlig samvittighet.

Det leder meg videre til ting nummer to. Tror du virkelig du bare blir ett "nummer i rekken" når hun får så dårlig samvittighet ovenfor deg, en fyr hun enda ikke har møtt, av å gi en annen fyr en blow job? Og hun sa jo selv at hun tenkte på deg. Det virker ikke som om kriteriene for å bare "bli ett nummer i rekken" er oppfyllt.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Okay tror du misforstod litt, jeg mener at hvis jeg var henne ville jeg ikke vært et nummer i rekken for han fyren det gjaldt. Ikke ovenfor meg.

Grunnen til at hun har skyldfølelse er nok fordi vi snakker såpass nært om alt mulig, og følte hun måtte fortelle meg det.

Lenke til kommentar

Selvsagt skal du bare glemme det.

Og du skal, og bør ikke, grave i hvorfor hun gjorde det.

Du har ingenting med det. Simple as that. Det som skjer, det skjer. Selvsagt kan du ha dine preferanser om hvordan ei jente skal oppføre seg, men for å skissere meg som et eksempel så gir jeg f i hva ei jente jeg er interessert i gjør før vi er på gang (selvsagt har jeg mine grenser også; (svært) tøsete historie og hatt seg med kamerater kan bli awkward).

Dere har en ting over nett, og er ikke på gang. Ergo; lat som du aldri fikk vite det, aldri bring det opp og vær glad for at hun faktisk fikk dårlig samvittighet for en hun aldri har møtt. Eventuelt, la henne gå dersom du ikke takler at hun har seg med en-og-en-annen i singeltilværelsen.

:)

• Liker 2
Lenke til kommentar

MrBrightside: Fornuftig bidrag i tråden. Du har nok rett i det meste, det er nok det beste å gjøre. Even though å si vi IKKE har noe på gang blir likevel feil syns jeg. Greit vi ikke har møttes enda, men snakker ganske varmt om alt sånn og det er jo en grunn til at hun fikk sånn skyldfølelse som hun ga uttrykk for.

GZIP: På hvilken måte mener du jeg skal sette foten ned?

• Liker 1
Lenke til kommentar

MrBrightside: Fornuftig bidrag i tråden. Du har nok rett i det meste, det er nok det beste å gjøre. Even though å si vi IKKE har noe på gang blir likevel feil syns jeg. Greit vi ikke har møttes enda, men snakker ganske varmt om alt sånn og det er jo en grunn til at hun fikk sånn skyldfølelse som hun ga uttrykk for.

GZIP: På hvilken måte mener du jeg skal sette foten ned?

Altså, tydelig dere har noe på gang selvom dere ikke har møtt hverandre face too face.

Men, tydelig så liker du ikke at hun gjorde det. Derfor burde du si som du syns, at du ikke liker at hun gjør det og hvis hun fortsetter med det må du tenke over "forholdet". Så vet hun hvor du er hen når det gjelder dette.

Jeg refererer til to ting du sa:

"Sa at det ikke gjorde noe og at jeg ikke dømte henne"

"Også tenker jeg liksom, har hun så lett for å gi noen oralsex også ferdig med det"

Hun kommer til å gjøre det mer hvis jeg kjenner slike jenter rett. Sier du ikke ifra at du tenker på det og syns det er dumt så tror jeg du kommer til å plages med det og at hun tenker: "jaja, han sa ingenting i mot det. Kan vel gjøre det denne ene gangen"

Hvis hun liker deg så godt som du sier vil hun ikke gjøre det igjen.

Endret av GZIP
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Even though å si vi IKKE har noe på gang blir likevel feil syns jeg.

Selvsagt er jeg i ingen posisjon til å si hva dere har, men jeg for min del regner for at på gang først starter etter at begge har fått mer eller mindre fysisk bekreftelse på at kjemien er til stedet og at begge gir uttrykk for at man vil mer. Men så er jeg en følelsesperson, så cyberspace blir for upersonlig for meg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

GZIP: Jeg ga også uttrykk for at jeg ble litt lei meg for det. Men at jeg sa det var greit liksom. Så det løste seg. Han betydde ikke noe for henne og det gjør jeg, så det er det som betyr noe. Var meg hun tenkte på sa hun, så er ikke tegn til bekymring.

Lenke til kommentar

Man kan jo lure på hvorfor hun både sa det til deg og samtidig føler seg "skyldig", som er to veldig motstridende signaler. Når hun forteller deg dette så sier hun egentlig at du bare er en venn og at det ikke blir noe mer.

Men så kommer skylden og den dårlige samvittigheten inn i bildet, som kanskje kan tyde på at hun vil ha deg likevel. Ikke bare som en venn, som jeg går ut ifra at dere er nå.

Jeg heller mot at hun er for umoden til å skjønne hvor ødeleggende det er å fortelle at hun har oralsex med andre, og at hun egentlig er interessert i deg.

For meg ville det her ha vært en dealbreaker. Jeg har vært i en lignende situasjon selv, og jeg ble sammen med henne etterpå, men det begynner å bli mange år siden og jeg ville aldri gjort det samme i dag. Flere fisk i havet osv.

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Men det var jo skyld og den dårlige samvittigheten hun følte som gjorde at hun sa det. Det ga hun sterkt uttrykk for. Hun var nok ikke helt edru når hun fortalte det, men hun sa hun følte hun måtte si det og at hun fikk skyldfølelse om hun ikke sa det, så begynte hun å spørre om dette var normalt osv. Hun angret seg også litt på at hun sa det. Forklarte det med at vi jo er ganske close og at det var derfor. Etter det var det en mengde komplimenter frem og tilbake. Hun spurte meg hele tiden om hun burde sagt det, hva jeg syns om det og om det var jo ikke noe jeg ville vite. Ingen tvil om at interessen er der blant begge hvertfall.

Lenke til kommentar

Hun sa hun tenkte på DEG når hun hadde oralsex?

Dere har prata i lang tid. Hun er 17 år, og syntes sikkert det var spennende med noe fysisk for en gangs skyld istedet for prat på nettet. Det er begrenset hvor mye hun får prøvd via skjermen vet du. Syntes det er fint at hun sa det, spesielt at hun tenkte på deg mens hun holdt på. Gled deg til møtet du ;)

Uansett, du forteller ikke hvilket forhold dere har bortsett at dere har "connection". Prater dere dirty til hverandre? Som i at dere begge vet at dere vil ha hverandre? Du kan ikke ta det som selvfølge hun er reservert deg før dere faktisk er sammen, eller at hun har sagt noe annet.

Endret av Helpsomer
Lenke til kommentar

Ja, når hun ga ja. Var ikke begge veier. Vi prater som regel som et kjærestepar ja, vært innom alt som finnes. Har "kosenavn" og alt det greiene også, haha. Sukkersøtt som faen. :p Begge vet vi vil ha hverandre og den greia ja. Ingen tvil om det.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med de andre her, ikke bry deg om denne hendelsen. Dere er ikke et offisielt par enda og har dermed ikke noe "eierforhold" til hverandre. Men det jeg ville tenkt på er om hun ville gjort dette mot deg hvis dere var kjærester, hvis hun hadde det hadde jeg holdt meg unna...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette gikk faktisk veldig bra. Etter dette sa hun ved en senere anledning at hun skulle på en fest hvor han duden skulle, og hun grudde seg da det sikkert kom til å bli veldig awkward. På festen ble det awkward sa hun og hun unngikk han mest mulig, alle maste på henne at hun burde ligge med han osv, men hun holdt seg i skinnet som hun sa.

Så kom hun med interessant detalj, hun spurte om jeg hadde blitt sjalu isåfall. Og da sa jeg "ja hadde jo det" og da sa hun "bra!" og det var det. Det skjedde ikke noe mer, og han tok hintet. Hun ville ikke ha noe mer med han å gjøre og alt gikk egentlig greit.

Tingen er bare at nå er hun på sydenferie i 2 uker med 2-3 venninner noe som selvfølgelig gjør meg urolig. Er redd hun møter en kul nordmann som meg selv der nede og faller pladask osv xD haha vanskelig å ikke tenke sånn. I tillegg snakker vi jo mindre også, så vi savner hverandre noe vi presiserer de få gangene vi prater nå når hun er bortreist.

Hvordan burde jeg forholde meg hvis hun skulle fortelle om en slik episode? Vi har tatt et ganske stort steg siden jeg skrev her sist. Vi kosesnakker til langt på morgenen, mye mobilbruk og det går mer i hjerter og annet sukkersøte greier. Kosenavn konstant og planlegging framover. I tillegg vil hun ha meg ned dit og jeg vil også, men kan liksom ikke dra alene føler jeg, så jeg og en kompis kaster også kanskje på et fly ned dit. Men er ikke sikkert enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...