A+- Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hei! Jeg har muntlig eksamen på torsdag, og tenkte jeg kunne bruke litt av tiden her på å få høre noen inblikk, eller få noe hjelp til en problemstilling. Oppgaven lyder som følger: "Lag et foredrag om kristendom og andre religioner og livssyn i Norge i dag." Jeg har valgt kristendommen og Islam pga. de er de 2 største religionene i Norge, i dag. "Du må selv avgrense temaet og lage en problemstilling. Bruk sentrale begreper og teorier i faget til å belyse problemstillingen din." Jeg har kommet frem til denne problemstillingen: "Hva har kristendommen til felles med Islam, hva er annerledes og hvordan er dette relevant i samfunnet idag?" Jeg fikk høre av læreren at denne var for åpen, og jeg skulle prøve å avgrense den litt. Noen som kan hjelpe meg? Her er kompetansemålene: http://www.udir.no/grep/Lareplan/?laereplanid=167612&visning=5 Max 3 av dem skulle bruker. Tusen hjertelig takk for alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
RWS Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Prøv lekse hjelp... Eller bruk søkefunksjonen her inne til å søke deg frem til det du vil vite... Litt må du legge i dette selv også vet du ... Lenke til kommentar
A+- Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Prøv lekse hjelp... Eller bruk søkefunksjonen her inne til å søke deg frem til det du vil vite... Litt må du legge i dette selv også vet du ... Spurte om innblikk/tilbakemeldinger. Ikke om at du skulle skrive det for meg? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gørrkjedelig tema, akkurat som RLE. Ingen som gidder å bruke særlig tid på å diskutere det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå