Ben Dover Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg hadde problemer med "ustabil" linje, jeg ble disconnected fra spillsevere og enkelte sider i Internett Explorer tok en evighet å loade. Det følte som om linjen hadde hikke for den funket stort sett greit. Jeg har sommertilbudet fra Nextgentel; 3,4 Mbit/ 600Kbit. Jeg ringte Nextgentel og forklarte problemet, de foretok en firmvareoppgradering. Denne funket, linjen er "stabil" Kan funke for andre også Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 hm.. har hatt samme problemet de siste dagene. kanskje man skulle ringt og kjeftet litt.. Lenke til kommentar
FuBaR Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg ringte Nextgentel og forklarte problemet, de foretok en firmvareoppgradering. Denne funket, linjen er "stabil" Kan funke for andre også Fimvareoppgradering på hva? routern? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg ringte Nextgentel og forklarte problemet, de foretok en firmvareoppgradering. Denne funket, linjen er "stabil" Kan funke for andre også Fimvareoppgradering på hva? routern? Litt upresist, ja routeren, de gjør det fra kundeservice på 5 min Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Til hvilken versjon? hvor se jeg det? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Når du telnet'er routeren. Er det en nyere firmware enn den du får via endring.nextgentel.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå