mcgroven Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Dette spillet blir ikke bra. Det blir helt fantastisk. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Detta har jeg venta lenge på Gleder meg noe sykt! Det blir vel det 3dje og siste spillet? Synes å ha hørt at det skal være en trilogi Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Dette spillet blir ikke bra. Det blir helt fantastisk. Det tror jeg på. Ken Levine fikk så mange gullstjerner i boka mi etter Bioshock, at Infinite kunne blitt kjøpt usett. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Nja, Bioshock 2 var kjedelig i mine øyne, ikke noe spesielt engasjerende og ikke minst det fikk meg ikke til å ønske å utforske byen grundigere. Personlig elsket jeg System Shock 1 (og til en viss grad 2ern) pga settingen og at du hadde følelsen av at du kunne bidra med noe der om du var kjapp nok. En del utforskning og man fant også ut hvordan ting hadde utviklet seg i spillene. Historiefortellingen må fokuseres på, selv om spillet til en viss grad er fps aktig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Likte heller ikke Bioshock 2 noe særlig. Det var helt ålreit, men det fenget meg ikke like mye som 1'ern. Er derfor jeg stoler blindt på Herr Levine, da han ikke var involvert i Bioshock 2. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg synes faktisk at Bioshock 2 var meget bra jeg. Rapture var riktignok ikke like spennende i 2'ern, men jeg synes alikevel at historien og gameplayet var underholdende. Minerva's Den var strålende, og etter min mening på nivå med 1'ern. Nå er jeg imidlertid klar til å legge Rapture bak meg. Bioshock Infinite ser ut til å være akkurat det serien trenger. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Hadde System Shock 2 vært på gog så hadde jeg bare linket til den uten kommentarer. Synes Bioshock 2 var litt nedtur etter eneren, så får se hvordan treeren blir. Regner med frekkasen blir verdt å spille da, sålenge det ikke blir altfor mye action-fps. Edit: Satser på mer godsakmusikk da, som i de foregående. Endret 15. juni 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Ingen tvil om at dette spillet blir noe for seg selv ,og noe verdt å bruke manfoldige timer på. Bare ser introen på traileren over og over igjen, stemme skuepillet og stemmningen i den situasjonen er så fantastisk bra at man får gåsehud :=) spilte nylig igjennom bioshock 1 for 3 gang, elsker sjarmen serien har og stedene de plasserer deg for maksimum spill opplevelse Endret 15. juni 2011 av Akrabra Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 .... wow ... så 10 min gameplay... Dette blir løp og kjøp!! Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Infinite, sammen med BF3 er vel de spillene jeg er mest hypa over for tiden. 2012 er fortsatt lenge til, men dette virker over all forventning Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ai, ai, ai...her er det bare å smøre seg med tålmodighet, men jeg ser virkelig fram til denne perlen av et spill. Ja, det finnes vel ikke tvil om at dette kommer til å bli legendarisk? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ser bra ut! Gleder meg. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) "Jeg drister meg til å sette en tikroning på at dette overgår originalen, og hvis jeg har rett blir dette uforglemmelig!" Det håper jeg da for Orginalen ble jeg veldig fort lei av pga repitering og veldig Doom likt brett design. Men dette Ser mye bedre ut. kjøpte Bioshock 2 på tilbud, her holdt det med 20 min testing. Spesielt Animasjonene og plastikk grafikken er veldig plagsom. Ser ut som Animasjoneen er bedre her samt at de nå har gått rundt grafikk problemet (med at det ser ut som plast) ved å lage en litt mer tegnefilm look på karakterene, lurt. Endret 16. juni 2011 av simalarion Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Elsket nummer 1, elsket nummer 2 og ser ut til å komme til å elske dette MINST like mye. Dette er en av spillene jeg gleder meg aller mest til for øyeblikket! Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det blir mange store titler i nær fremtid. Dette er nesten alt for mye jo JA dette skal iallefall testes det er sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå