mcgroven Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Forrige uke passerte vi en utrolig milepæl. Les hele saken Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gratulerer og stå på videre, Gamer.no! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gratulerer til Gamer.no ~ Beste spillsiden Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gratulerer! Det er en fantastisk side dere har her, keep up the good work! Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gratulerer Gamer.no Fortsett med de dype og grundige tekstene deres. Det er derfor jeg er her! :-) 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det er kjempe bra, men jeg synes personlig Pressfire.no er en bedre side hvor spill nyheter oppdateres oftere. Er ofte det tar flere dager før det kommer på Gamer.no om det i det hele tatt kommer...så for meg så er Gamer.no ikke den siden jeg sjekker først lenger. Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gratulerer! Et viktig steg mot verdensherredømme! Lurer på hvem i redaksjonen han flotte karen i toppbildet er? Tor-Steinar kanskje? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gratulerer med milepælen. Vel fortjent. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gratulerer Gamer.no, fult fortjent Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gratulerer så mye. Jeg er kanskje ikke av deres eldste lesere, men jeg våger å tro at jeg er blant de mest trofaste, da jeg har lest hver eneste artikkel dere har publisert i snart to år (og fulgt siden i tre-fire). Med så mange artikler lest er det dermed ikke tvil om hvorfor dere gjør det så bra; dere har rett og slett de beste og mest kunnskapsrike skribentene i hele Norge. Det finnes ikke tvil om at dere mangler sidestykke her i landet, og såvidt det ser ut i dag har konkurrentene deres en lang vei å gå før de kan nå opp til deres nivå. Håper vi får minst 10 år til med Gamer.no! Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Grattis så mye gamer.no, keep up the good work! Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Utrolig gode resultater dere har Gratulerer så mye, dette fortjener dere så virkelig. beste spill nettsiden som er og jeg vil forsette å gå innom dere hver dag i lang fremtid Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Vel fortjent. Dere gjør en formidabel jobb for å videreformidle gode spillnyheter til oss forbrukere! Tusen takk! Lenke til kommentar
Mabluz Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gratulerer Keep going! 1 mill neste Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gratulerer! Må si at e3 dekningen har vært strålende Ingen grunn til å følge med på andre spillsider egentlig når dere gjør en så bra jobb. Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gratulerer! Dette fortjener dere, dere gjør en kjempejobb her på Gamer! Lenke til kommentar
Kalanthes Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gratulerer og lykke til videre, er innom daglig og kommer til å fortsette med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå