Gå til innhold

The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time 3DS

Pubé

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fått kjøpt meg 3ds ennå, men er interessert til å vite om noen her kjøpte OoT uten å ha spilte det før?

Kan bidra med noe ^^

http://www.youtube.com/watch?v=f6oYMtqZk4Y&feature=player_embedded

edit: la just merke til at dette er Larzen første gjennomgang, kos deg, blir magisk ^^

Ikke minst at den fordømte teksten loader mye fortere!

Angående master quest, det at de har flyttet på ting har mye å si, og litt vanskeligere fiender plassert annerledes ^^

Dette sier vel mye fan jeg er av Zelda spillene ^^

post-155889-0-65247000-1308345036_thumb.jpg

Endret av amir90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fantastisk gøy!!!! Kjøpte meg 3ds idag, men den skal eg like greit levere inn igjenn..... For zelda var enten utsolgt, eller så hadde de ikke fått det.. Jobber på båt og vi skulle ligge inne en dag i bergen, så dette passet perfekt tenkte eg. Men NEIDA!!!!!!! Irriterende

Må da være noen butikker i Bergen som har det. Perfekt spill på båten da;)

Tuller du da.. Hvorfor tror du eg ble så irritert som eg ble igår :p Heldigvis så har eg snill kjæreste som fikk tak i spillet på sotra, så får det i mårra når vi heldigvis kommer til land igjenn ;-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

da var Zelda i house. Yeeeees beste spillet, eneste som er dritt er at jeg kan alt i hodet og ting går fort unna, er i Jabu jabu nå og har ikke spilt mer enn 2-3 timer. Men den 3D'en bugger seg noen ganger, når man får hjerte etter en boss så ser man dobbelt uansett, trodde først det var noe galt med øya mine:P Men ellers er 3Den digg. og grafikken er kung.

Lenke til kommentar

Det er gjort en del endinger ja. Her ser du en sammenligning 3DS vs N64. Fargene er mye sterkere og grafikken har fått seg en overhaling. Freameraten har også blitt skrudd opp betraktelig. Dialogene er også raskere. Ellers er vel spillet slik det var på N64.

Noen andre som føler at Link noen ganger blir veldig liten på skjermen? Kameraet zoomer ut mer enn det jeg husker fra N64. Kan hende det bare er at skjermen er mindre.

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Det er gjort en del endinger ja. Her ser du en sammenligning 3DS vs N64. Fargene er mye sterkere og grafikken har fått seg en overhaling. Freameraten har også blitt skrudd opp betraktelig. Dialogene er også raskere. Ellers er vel spillet slik det var på N64.

Noen andre som føler at Link noen ganger blir veldig liten på skjermen? Kameraet zoomer ut mer enn det jeg husker fra N64. Kan hende det bare er at skjermen er mindre.

Det er nok mye skjermen, uten at jeg er helt sikker, men det er zoomet langt ut spesielt på hyrule field, for å gi det som den gang var en utrolig episk opplevelse av størrelsen på det området.

Ellers tror jeg det er spesielt frameraten jeg merker av oppdateringene. Ja de skarpere teksturene og bedre farger gjør sitt, men det var liksom sånn jeg altid så det for meg selv på n64-grafikken, men det at framraten nå er mye glattere, det gir spillet en flyt og spillbarhet som jeg merker både med øynene og kjenner i fingra når jeg styrer link.

Lenke til kommentar

Ah...da venter jeg nok evnt med den modusen tenker jeg. Om den ikke er å anbefale da...

Det han sier i video'en er en forsnakkelse, han mener at masterquest er perfekt for de som allerede har spillt igjennom spillet. Så spill vanlig, tror faktisk du må spille igjennom det normalt for å unlocke masterquest.

Lenke til kommentar

Ah...da venter jeg nok evnt med den modusen tenker jeg. Om den ikke er å anbefale da...

Det han sier i video'en er en forsnakkelse, han mener at masterquest er perfekt for de som allerede har spillt igjennom spillet. Så spill vanlig, tror faktisk du må spille igjennom det normalt for å unlocke masterquest.

Synd hvis man faktisk må spille igjennom for å låse opp Master Quest. Noen av oss har ihvertfall spillet friskt i minne, så det vil å så fall bare bli rask pløying for å låse opp. Ikke like gøy.

Lenke til kommentar

Kjøpte dette sjølv på fredag, og er framleis like forelska i da, som eg var i orginalen når eg byrja og spela da for mange, mange år sidan! Er komt halvvegs i Shadow Temple, og har framleis ikkje sansen for da tempelet, endå. Når eg var lita jente, var da berre skummelt, mens no er da berre.. Frusterandes. Men som med Water Temple, er da lettare, sidan da er mykje lettare å skifta sko, hurra!

Gledar meg til å prøva MQ, nokon som veit korleis denne versjonen er i forhold til den på GC?

Lenke til kommentar

Om spillet er like mye dritt så det var for 100år siden når det gjelder puzzles?

ikke ta meg feil altså, jeg ELSKER zelda! Men når det gjelder zelda spill generelt så sitter jeg alltid fast div plasser!:( Enten vis jeg ikke vet HVOR jeg skal eller når jeg kommer til et spesielt puzzle.

Så bare lurer på om de har satt inn en system som gjør at jeg kan få hjelp vis jeg vil til å komme videre når jeg sitter fast:)

Hadde blitt et kongespill å hatt med til syden i sommer, men er jo null vits vis jeg kommer til å sitte fast etter 2timer:P

Vet det er mange andre som synst det samme(kjenner en god del folk som synest det samme), så jeg vil ikke ha noen dumme kommentarer ifra "fanboyz" som mener det er en del av spillet å sitte fast eller at "bare en unge hadde sittet fast" osv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...