Cloudemyx Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Det er helt greit å finne Gold Skulltulas. På kartet ser du et lite ikon ved siden av navnet på området når du har tatt alle i det området du er i, så da ser du enkelt hvor du skal lete. Foruten om den forbanna hjertebiten på gravplassen i Kakariko, så er det ikke så vanskelig å finne alle hjertebitene heller. En må regne med å lete litt, men jeg synes det bare er gøy. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hei den hjertebiten på gravplassen, er det helt tilfeldig hvor den er? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Den skal være helt tilfeldig, så det gjelder å ha en del Rupees. Jeg tror hjertebiten kun er å finne der det er jord og ikke sånne steiner. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Fyren spør hele tiden hvor han skal grave. Tror du må la han grave i samtlige områder med jord, før han finner hjertet i den siste. Det har ingenting å si hvor du starter. Men husk at han finner penger ganske ofte, så det burde ikke være vanskelig å ha et stort nok budsjett. Husk også at det er en annen hjertebit på gravplassen. Bare dytt gravsteiner bakover, så vil du finne en til slutt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Det er faktisk 4 hjertebiter på gravplassen, men av alle i hele spillet er den du må ha Dampé til å finne for deg den kjipeste. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Husker jeg helt feil nå? På N64 versjonen kunne man fange småkryp og slippe de løs ved disse "hullene" som er rundt omkring, så ville det komme opp en gold skulltula. Når jeg prøver dette på 3DS, kryper bare småkrypene rundt en stund før de graver seg ned, altså ikke i hullet. Gjør jeg noe feil? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Det stemmer det. Det kommer en sånn lyd også graver de seg ned og ut kommer en Skulltula. Jeg fikk det nå til. Står du rett på hullet, eller litt utenfor når du slipper de bugsa? Endret 15. august 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Det har driti seg litt ut med den bug greia. De har forhindret at man kan slippe bugene og så fange de igjen, slik du kan på tidligere versjoner. Men nå har de gjort det sånn at det er nesten umulig å få ut edderkoppen.. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg fikk det til. Jeg prøvde der han som selger "magic beans" sitter, men leste i en guide at der er det ikke edderkopp. Har prøvd andre steder og der fungerer det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Flotters! @FishMassacre: Jeg har ingen problemer med å slippe de ut av flasken for så å fange de igjen. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Flotters! @FishMassacre: Jeg har ingen problemer med å slippe de ut av flasken for så å fange de igjen. Jeg mener når du slipper de over jordhaugen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ah, sånn ja. Da gjelder det å ha flere flasker med bugs i. Finner ikke de bugsa overalt heller. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det er digg på N64 at du klarer deg med ett eneste sett med bugs <3 Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 husker jeg spilte dette på n64 for mange år siden.. i dag fikk jentungen seg en 3ds, og fant jammen igjen dette spillet som har kommet til 3ds. mange gode minner der ja, men er det helt likt som den første utgaven? husker spesielt at det var kult å få big goron sword Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Det er stort sett helt likt, ja. Grafikken er polert en god del, og du får med Master Quest. (den åpnes når du har gått gjennom det vanlige spillet.) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 Står veldig tro til originalversjonen. Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg synes det er en veldig god remake. Grafikken gjør så spillet framstår som nokså moderne, samtidig som at gameplayet er omtrent like bra som mange spill idag OoT er en tidløs klassiker! Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Det holder seg ganske så bra ja:) det som var et 10er spill er nå minst en 8er:D kan ikke akuratt si det om så mangen spill:) Det beste spillet på 3ds er det også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå