Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 En ting til, det skulle gått an å tape touch'en istedt for å trykke A hele tiden når det er dialog. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det går fint ann å tape touch'en, men jeg ville ikke prøvd det. For det første kan det bli sittende fast, så den ødelegger noe inni der når jeg prøver å dra tapen løs. Og vil vi virkelig ha klissete lim på touchpaden? Ikke vil det fungere heller. Man må nok tappe touch'en i stedet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Dere skjønner jævlig godt hva han mener. Jeez. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg skjønner hva han mener, men jeg skjønner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) oh lawd hahaha. mente TAPPE, Id TAP it, TAPPE DEIT: Hmmmm hørtes litt feil ut, jeg ville ikke stikke pen0r på skjermen heller..... Endret 9. juli 2011 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Diskusjon.no: Humor not required. Endret 9. juli 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Splattertrigger fikk i posten av en i Australia Jeg vil ha den utgaven Ahhhhhh, gi meg en sånn, jeg vil også ha. Det er landsdiskriminering, jeg forlanger en sånn. >< Anngånde diskusjonen over: Jeg vil ikke si det er så lurt å tappe den heller. Skjønner ikke hva du skal med det som er inni der, men det kan uansett ikke være bra at den er tom. xD Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Splattertrigger fikk i posten av en i Australia Jeg vil ha den utgaven Ahhhhhh, gi meg en sånn, jeg vil også ha. Det er landsdiskriminering, jeg forlanger en sånn. HAHAHA hvorfor vil dere ha en plastikk "ocarina" som dere aldri kommer til å bruke!? Og det coveret er jo bare lame! selv om det er "gull" er det ikke bedre liksom:P lol Forstår folk som vil ha collectors edition og sånt når det faktisk ER noe spesielt, men det er det jo 1av10 ganger:P Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Splattertrigger fikk i posten av en i Australia Jeg vil ha den utgaven Ahhhhhh, gi meg en sånn, jeg vil også ha. Det er landsdiskriminering, jeg forlanger en sånn. HAHAHA hvorfor vil dere ha en plastikk "ocarina" som dere aldri kommer til å bruke!? Og det coveret er jo bare lame! selv om det er "gull" er det ikke bedre liksom:P lol Forstår folk som vil ha collectors edition og sånt når det faktisk ER noe spesielt, men det er det jo 1av10 ganger:P Ja, kanskje for deg, men vi er ikke alle like. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Splattertrigger fikk i posten av en i Australia Jeg vil ha den utgaven Ahhhhhh, gi meg en sånn, jeg vil også ha. Det er landsdiskriminering, jeg forlanger en sånn. HAHAHA hvorfor vil dere ha en plastikk "ocarina" som dere aldri kommer til å bruke!? Og det coveret er jo bare lame! selv om det er "gull" er det ikke bedre liksom:P lol Forstår folk som vil ha collectors edition og sånt når det faktisk ER noe spesielt, men det er det jo 1av10 ganger:P Ja, kanskje for deg, men vi er ikke alle like. HAHA ja er ikke alle som vil ha leketøy:P men nå er jeg sannsynlig eldre en dere som leker med plastikk "fløyter" Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Det er en Collector's Edition. Det vil si en utgave for de som samler på slike, ikke ulikt de som samler på små papirlapper kalt frimerker. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Vurderer å bestille nå. Kun 279 på elkjop.no i dag. Ikke på lager, så jeg må vente. Men har ikke kjøpt 3DS enda. Tenkte å få det kjøpt til jeg tar ferie i august så har jeg noe å gjøre. 3DS koster forsatt 1799- på cdon. Det er vel en bra pris. Tro hvor lenge dette tilbudet varer Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Må bare si en ting. Idag så jeg for første gang disse tips steinene som ligger ved huset til Link og Temple of Time og merka at disse tipsene bokstavelig talt viser hva du skal gjøre i alle situasjonene, der det er mulig å sitte fast. Ikke bare det, viser hvordan man slår bossene mest effektiv som mulig. Så ja, de som sliter står muligens aldri fast for å si det slik. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Må bare si en ting. Idag så jeg for første gang disse tips steinene som ligger ved huset til Link og Temple of Time og merka at disse tipsene bokstavelig talt viser hva du skal gjøre i alle situasjonene, der det er mulig å sitte fast. Ikke bare det, viser hvordan man slår bossene mest effektiv som mulig. Så ja, de som sliter står muligens aldri fast for å si det slik. Velkommen etter! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (tror han satt fast..) Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hehe, nei satt da aldri fast. Må bare si jeg er veldig overasket over at tips videoene er så detaljert. Man sitter aldri fast dersom man bruker den... (Ødelegger litt av spenningen) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Tatt meg en liten pause fra Legend of Zelda, begynner å spille det igjen nærmere lanseringene til Super Mario 3D og Mario Kart 3D, litt greit å spare spillene iblant og ikke rushe dem Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hehe, nei satt da aldri fast. Må bare si jeg er veldig overasket over at tips videoene er så detaljert. Man sitter aldri fast dersom man bruker den... (Ødelegger litt av spenningen) HAH for det er jo SÅÅÅÅ utrolig "spennenes" å ikke komme videre etter 8timer på samme plass:P WORD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå