Spartapus Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Men det kom i 1998...jeg var i full sving med å laste ned guider på den tiden. Husker jeg skrev ut en komplett guide til Final Fantasy VIII på skolens printere, det ble ikke få sider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Vel, runna Zelda i forige uke, så skaffet et brukt Phantom Hourglass, nart ferdig med det også Blir evl Spiri tracks neste. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Du har vel tatt Link's Awakening også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Du har vel tatt Link's Awakening også? Tenker du på DX? det på virutual store eller hva det heter? har kjøpt det men har ikke testa det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Det på VC, ja. Du burde absolutt spille det. Grafisk ser det ikke så bra ut, men gameplay er minst like bra som OoT. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kommer nok til å game det etter jeg har runna Spirit Tracks, må bare få tak i det brukt da:P En ting, kommer nintendo til å legge ut alle Zelda spilla senere? er litt random med DX, det har jo en forgjenger jeg gjerne skulle ha spilt. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Kommer nok til å game det etter jeg har runna Spirit Tracks, må bare få tak i det brukt da:P En ting, kommer nintendo til å legge ut alle Zelda spilla senere? er litt random med DX, det har jo en forgjenger jeg gjerne skulle ha spilt. DX er jo bare en deluxe version av det som er forgjengern som var det første som ble lagt for gameboy så NEI egentlig ikke så "random" Endret 5. juli 2011 av Aizen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 wooot? har sikkert skumlest og fått for meg at det er en oppfølger ok da vet jeg det:P bare leste noe "enter dream land og links awakening" Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Min bror vant nettopp zelda OoT til 3ds + t-skjorte, nå skal vi selge spillet, fordi vi ikke har 3ds Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Min bror vant nettopp zelda OoT til 3ds + t-skjorte, nå skal vi selge spillet, fordi vi ikke har 3ds På tide å kjøpe en 3ds da Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 wooot? har sikkert skumlest og fått for meg at det er en oppfølger ok da vet jeg det:P bare leste noe "enter dream land og links awakening" Det er en oppfølger til Link to the past, men har lite med det å gjøre. Link's Awakening foregår faktisk ikke engang i Hyrule, og verken Zelda eller triforce er med. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg rundet det i går. Like fantastisk som alltid. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Nesten gjennom den (første?) hulen i Death Mountain uten å få hjelp. Stolt nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Master Quest er egentlig bare lame, starter heller new game på vanlig, men skal prøve å få tak i så mye items osv og gjøre så få templer som mulig osv. EDIT: starta newgame og fant ut at hvis man holder ned pil tasten så forsvinner kartet. Bachelor frog; "hold down directional pad ...map dissapears, quality of life suddenly improved" Endret 6. juli 2011 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Noen som vet om golden scale glitchen fortsatt funker? får ikke det til, får bare hjerte piece. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Tror jeg har lest at den ikke funker lenger. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Splattertrigger fikk i posten av en i Australia Jeg vil ha den utgaven Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Skjønner ikke hvorfor de ikke gav ut den der her også. Jeg vil også ha... 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Veldig lite av sånne kule ting som kommer til Norge... Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hva i..? Jeg rundet akkurat spillet, og da fikk jeg Master Quest speilvendt :O Har ikke hørt noe om det! Amaaazing. Jeg har bare kommet meg til Spirit Temple før jeg ble lei av det på GC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå