Gå til innhold

The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time 3DS

Pubé

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser på Metacritic sin score til spillet, og det er utrolig artig at en 13 år gammel historie fortsatt slår så godt ann blant anmelderene.

Jeg syns virkelig ikke Oot 3D skuffer på noen som helst slags måte. 3D effekten fungerer utmerket og den oppussede grafikken får spillet til og se nydelig ut. Selv om jeg har rundet spillet 8 ganger de siste 13 årene, så er det fortsatt en sann glede og fyre opp igjen denne episke fortellingen om link sin reise gjennom tid.

Lenke til kommentar

Herregud for en deilig nostalgisk følelse jeg fikk nå når jeg kom ut i Hyrule Field :love:

Gah, jeg er misunnelig! Elkjøp sendte mitt eksemplar i dag, og jeg gleder meg noe sa vanvittig. Håper spillet kommer fram imorgen på mirakuløst vis. Må jeg vente til over helgen blir jeg suicidal ...

Lenke til kommentar

Herregud for en deilig nostalgisk følelse jeg fikk nå når jeg kom ut i Hyrule Field :love:

Gah, jeg er misunnelig! Elkjøp sendte mitt eksemplar i dag, og jeg gleder meg noe sa vanvittig. Håper spillet kommer fram imorgen på mirakuløst vis. Må jeg vente til over helgen blir jeg suicidal ...

Jeg tipper du har det på fredag. De sendte mitt på mandag og jeg fikk det idag.

Har kommet til Dodongo's Cavern, så har ikke kommet så langt enda. Prøver å ta meg så god tid som mulig og bare nyte spillet. Det er jo så fantastisk :love:

Lenke til kommentar

Har spillt det av og på siden 12 ja. Det er nå det er litt spennende og se om OoT3D er nok til at folk begynner å kjøpe 3DS for fullt. Det tok Nintendo 13 uker og selge 1 million eksemplarer, mens det tok dem 4 uker med DS. Jeg leser på forumer at mange sier at HVIS de først skulle kjøpt seg en 3DS, så hadde OoT blitt det første spillet. Men samtidig er de veldig usikre. Merker og at Nintendo reklamerer mye mer for Oot enn det jeg hadde trodd. Har sett reklamer på flere av sidene jeg bruker, blant annet collegehumor.

Lenke til kommentar

Har spillt det av og på siden 12 ja. Det er nå det er litt spennende og se om OoT3D er nok til at folk begynner å kjøpe 3DS for fullt. Det tok Nintendo 13 uker og selge 1 million eksemplarer, mens det tok dem 4 uker med DS. Jeg leser på forumer at mange sier at HVIS de først skulle kjøpt seg en 3DS, så hadde OoT blitt det første spillet. Men samtidig er de veldig usikre. Merker og at Nintendo reklamerer mye mer for Oot enn det jeg hadde trodd. Har sett reklamer på flere av sidene jeg bruker, blant annet collegehumor.

Tror Nintendo legger for mye tro i spillet. Zelda har aldri solgt superbra i utgangspunktet, og uansett hvor fantastisk OoT er -- det er likevel snakk om en remake. Kan godt hende at en del hardcore-fans hopper av gjerdet og kjøper seg en 3DS nå, men massene venter nok på det neste Nintendogs eller Brain Training. (Ikke nødvendigvis nye spill i disse seriene, men noe tilsvarende unikt og appellerende)

At 3Ds har solgt såpass "dårlig" skyldes antakelig den høye prisen, i tillegg tila til at folk er fornøyde med smarttelefonene sine. DS hadde opprinnelig også en svært begredelig lansering, med få gode spill. Men det tok seg opp etterhvert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...