LogiT3x Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hei Eg har noken ram brikker som kjører på/skal kjøre på 1600 mhz, men inne i BIOS så står DRM Frequensy (beklager skrivefeil viss det er det) på "[AUTO". Men når eg trykker enter så kan eg velge frekvens f.eks 1600 mhz som mine brikker skal kjøre på, skal eg då velge at dei skal kjøre på 1600 mhz, eller skal det bare stå på "[AUTO]"? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Dersom du ikke skal overklokke kan du like gjerne sette den til AUTO. Da tilpasser HK klokkehastigheten på minnet til å følge den som resten av systemet kjører på. Du vil ikke få noe lavere ytelse på systemet. Hastigheten og de andre ytelsestallene produsentene opplyser på minnet er bare hva de garanterer at brikkene kan oppnå Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Dersom du ikke skal overklokke kan du like gjerne sette den til AUTO. Da tilpasser HK klokkehastigheten på minnet til å følge den som resten av systemet kjører på. Du vil ikke få noe lavere ytelse på systemet. Hastigheten og de andre ytelsestallene produsentene opplyser på minnet er bare hva de garanterer at brikkene kan oppnå Ååå takk for svar, no veit eg det og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå