Jurge92 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hei. Jeg lastet ned Driver Genius Professional til min stasjonære PC. Den fant 32 kritiske oppdateringer. Her er et bilde av det etter jeg har søkt etter drivere og lastet de ned, men ikke valgt installer: http://bildr.no/view/906381 Hva burde jeg gjøre? Jeg bygde PC-en forgje torsdag, så den er helt ny. Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Har du noken drivarer installert i det heile tatt ? Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Har installert et par ja. Som til grafikkortet, hovedkortet(DVD-fulgte med) og noen andre drivere som fulgte med på DVD-en til hovedkortet. Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 No veit eg ikkje om du bruker lydkort innebygd i hovedkortet eller har eit eige lydkort som er satt inn. Men om du har innebygd i hovedkortet så ligger drivar til det inne på cd-en som følgte med hovedkortet, det samme gjelder chipset drivar. Det som eg ville ha gjort først er å sjekka på heimesida til dei forskjellige komponentane om at det er nye drivarer der. Det som kan henda når du installerer drivarer frå slike program er at dei kan vera hendta kor som helst. PS: Har hendt meg Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Har integrert lydkort i hovedkortet. Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Då har du sikkert som sagt installert den drivaren til det frå den cd/dvd plata du fekk med. Men som sagt tidligare så KAN det vera lurt å sjekka opp mot nye drivarer til heimesida til produsentane av dei komponentane inni pc-en. Men det skader ikkje å installera dei som du fant, eg gjorde like det på ein pc som eg skulle installera drivarer til. (Eg brukte då Driver Easy) Lenke til kommentar
Kosepose Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Er det ikke bedre å finne driverne på produsenten sine sider? Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Er det ikke bedre å finne driverne på produsenten sine sider? Jo det er egentlig det, det er derfor eg skreiv til han om at han bør sjekka opp mot produsentane ang komponentane med nye drivarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå