Cuneax Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 ... og søke med bilder. Snart kan du google med stemmen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Genialt for fjøler, mobiltelefoner og andre dingser uten godt fulltastatur. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Stemmesøk er vel forsatt ikke støttet for oss som snakker norsk? Lenke til kommentar
kiwinazgul Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Stemmesøk er vel forsatt ikke støttet for oss som snakker norsk? Prøvde å si "Hvor er Kina?". Fikk "volk arts you know", og andre gang "nipple as he know". Så er dessverre ikke det. Forresten, går det ann å bruke dette for å gå direkte til nettsider, eller gå rett inn på første søk? Finner ikke noen plass å gjøre det men.. Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Tineye Så snart kunne du altså søke med bilder. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Tineye Så snart kunne du altså søke med bilder. Tror ikke Tineye kommer til å like dette noe særlig... Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Åpenbart ikke. Men sånn er verden. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Bruker en del stemmesøk på bing på telefonen min.. fungerer somregel utmerket, lengre setninger med 10-20 ord går kjempefint somregel.. Stemmesøk er supert til fjøler og mobiltelefoner Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Tineye Så snart kunne du altså søke med bilder. Tror ikke Tineye kommer til å like dette noe særlig... Jeg tror ikke Google kommer til å kopiere funksjonaliteten til Tineye (finne samme bilde i forskjellige størrelser og utgaver). Jeg kan tenke meg til at bildesøket til Google kommer til å være ganske nært det man ser i Google Goggles (klikkbar) for iOS og Android. Endret 15. juni 2011 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det er bra det blir mer og mer av dette. Snart er det bare å skaffe seg trådløs mikrofon og høyttalere rundt i huset. Så kan vi spørre datamaskina som i star trek. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Som i Star Trek er greit. Men jeg er bekymret for 2001: A Space Oddesey. Endret 15. juni 2011 av Dj_eLmO 1 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Kult! Endret 15. juni 2011 av Dofty Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Stemmesøket vil jeg si er helt ubrukelig. Har forsøkt flere ganger med Android, og i halvparten av tilfellene ble det feil, enda verre er det at jeg søker ofte med litt spesial spesial slik som site: (Noen nettsider har elendig søkemotor.) og pluss og minuser for å få bort søppel. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Tineye Så snart kunne du altså søke med bilder. Tror ikke Tineye kommer til å like dette noe særlig... Jeg tror ikke Google kommer til å kopiere funksjonaliteten til Tineye (finne samme bilde i forskjellige størrelser og utgaver). Jeg kan tenke meg til at bildesøket til Google kommer til å være ganske nært det man ser i Google Goggles (klikkbar) for iOS og Android. Du kan prøve bildesøket til Google i dag. Det lar deg finne visuelt like eller lignende bilder basert på det du laster opp eller lenker til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå