Joachim_F Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Miyamoto og Fils-Aime virker uenige. Les hele saken Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Pris tror jeg er et mindre vesentlig argument. Kontrollen består stort sett av standarddeler Nintendo har brukt i masseproduksjon i mange år nå. Det som først og fremst vil dra opp prisen er skjermen, men jeg tror fint de ville kunne klare å tilby ekstra kontrollere til ca. 700 kroner/70 dollar, mao. omtrent det samme som dagens Wiimote og nunchuk. Spent på hvor stor rolle den nye kontrolleren vil få sammenliknet med Wiimoten. Håper egentlig å kunne spille skytespill og sånt med Wiimote-nunchuk – i mine øyne er det morsommere/mer realistisk å spille med Wiimote enn med tradisjonelle kontroller. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Jeg vil si ja. Wii U bruker ett ati kort. Så eyefinity må da virke. nedskalering av grafikk som om man spillte split screen tipper jeg. litt rart om konsollen bare hadde støtte for 1 spiller og 1 skjerm. Endret 15. juni 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hvis det bare er mulighet for én tab-kontroller, tenk på når småungene setter seg ned med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå