JarleGutt Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det jeg lurer på er følgende; støtter nye HTC telefoner med Android 2.3, Samsung sine nye telefoner eller andre Android 2.3 telefoner fullt ut Microsoft ActiveSync i den medfølgende epost leseren? Det vil si slik at feks syncing mot hotmail/live fungerer '100%'. Det gjør det feks ikke i Android 2.2 på HTC telefoner, men skal vel feks gjøre det i standard 2.2 Android (Nexus?). Jeg lurer altså på om dette støttes av noen Android telefon 'out of the box', uten å måtte bruke 3.parts programmer fra Market. Altså en full 2 veis sync av hotmail/live kontoer, gjerne inkludert kontakter og kalender. Jeg har i dag HTC Desire og denne kan synce mot hotmail/live, men det er ikke en god sync. Den er ikke 2 veis av alle folders, og syncer heller ikke kalender eller kontakter. Å forvente Microsoft kommer med en full Live/Hotmail klient til Android telefoner er vel bare å glemme... jarle Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Ingen som bruker (active)sync mot hotmail/live kontoer på Android og som har input her? Har jo andre forum vært en del diskusjon rundt dette. Kan legge til det jeg vet så langt: - HTC Mail fungerte ikke skikkelig under 2.2 Android - standard Android 2.2 Mail fungerer Dette er altså dersom man oppretter en email konto på telefonen som er hotmail/live og man velger type exchange (active sync). Så jeg lurer på om noen har allerede info ang hvordan dette er feks i Android 2.3 og i andre Android implementasjoner enn HTC, og i HTC Android 2.3... jarle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå