Cuneax Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Eatensil er spisebestikkets svar på lommekniven. Det ultimate bestikket? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Jeg ser umiddelbart et problem: Holde biffen/poteten med gaffelen samtidig som man skjærer/skreller med kniven. Den ser også ubehagelig stor ut og jeg vil ikke drasse med med hjem skittent bestikk uten en skikkelig beholder, som også må vaskes. Men den passer sikkert bra til spising av ferdig opphakket hurtigmat hjemme, men da kan man jo like gjerne hente skikkelig og ergonomisk bestikk i skuffa. Endret 15. juni 2011 av Simen1 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Hadde den vært like liten som victorinoxen som henger på nøkkelknippet, så kansje. Men den tingen der er jo faen meg gigantisk! Endret 15. juni 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Diger, ja. Det kan jo også bli lettere problematisk å få rengjort greia etter bruk, bassilusker som ligger å godgjør seg i lommetemp kan bli svært så ekle å ha med å gjøre. Lenke til kommentar
skrivefeil Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Kjøpte noe veldig lignende på Europris for mange år siden, kun fordi den så morsom ut, og jeg skulle på festival. De hadde også en hammer/sag/skrujern-modell. Needless to say: ubrukelig. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ett ord, SPORK: Som andre har påpeikt så er dette spiseverktøyet litt for stort og klumpette. Det er sikker både billegare og enklare å berre legge skje, gaffel og kniv i ein liten pose og sende med i staden for eit slikt stort verktøy der du kun kan bruke eit verktøy om gongen. Ein anna ting er at eg synest ikkje at spisepinnane passer inn, kvifor skal spisepinnane være uttrekkbare medan gaffel og skje ikkje kan trekkast ut? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg vil ha en! Rettere sagt, jeg MÅ ha en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg