Katten Geir Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 De fleste steder i hæren bruker nå M/04, men den er altfor varm til å bruke om sommeren for min del, så tidligere i år gikk jeg til anskaffelse av et par M2000 uniformer. er veldig fornøyd med disse, men nå lurer jeg på om m2009 er bedre til lett felt og arbeidsbruk enn m2000, er det noen indrikate forskjeller? miltrad og cato-ringstad gir ingen gode bilder og ingen veldig utdypende forklaringer, hvis noen har noen erfaringer, bilder, tips eller gode tilbakemeldinger ville det vært hyggelig. til siste lurer jeg på om det er vært og skaffe en M51 lue kontra beret, og hvor det er mulig og få tak i en, leveres ikke ut på GSV. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 M09 er en "kopi" av M2000. Er ikke alt for store forskjeller mellom de. M51 har de nok på depot, så du kan jo høre med en adm.off om han kan skrive ut en til deg. Tror ikke det skal være noe problem. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Takk for svar, da holder jeg meg nok til m2000. Adm. offen sa at vi ikke lenger bruker m51 i satsen vår så den har blitt fjernet fra depot. Har fått Go på og bruke den, så da vurderer jeg og kjøpe en fra Miltrad. eller høre med GP. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Har GSV sluttet med Feltlue? :O jaja GP har ihvertfall det på lager, med mindre de også har kvittet seg med det iløpet av de siste 2 årene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå