Slonken Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg mistet mitt skjema fra tollen på 3 vhs (Deep Purple, California Jam og Scandinavian Nights *gliiize*) fra amazon.uk , hva skjer om jeg ikke finner dette? noen som har gjort det samme og ev hvilke konsekvenser fikk det? Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 jøss! håpte det var noen her som hadde gjort det samme... please... help!.. anybody? Lenke til kommentar
asad Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 jeg dreit bare i det skjemaet Fikk en giro på 200kr noen uker senere... ( det var et spill fra play.com ) Lenke til kommentar
F4en Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 har stort sett gitt ****** i de greiene. Får noen syke giroer etterhvert men jeg er lat... legendarisk lat. Jeg er faktisk så lat at jeg er villig til å betale 400 spenn i toll og gebyr på noe som i utgangspunktet koster 500, bare for å slippe stresset... Lenke til kommentar
connect Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Du kan jo ta kontakt med de og da Fx. ta opp telefonrøret og ring de... Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 takk for svar, da venter jeg på giro, heller det enn å ringe til Tullen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå