screenman Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har hatt en jævlig kvalme nå i snart 2 månder. Det er uvisst hva kvalmen kommer av, selv om fastlegen tror det er psykisk, noe jeg er 99% sikker på at det ikke er, da jeg hadde den samme kvalmen forrige sommer, som kom på omtrent samme tidspunkt som i år Jeg fikk Afipran mandag forrige uke, uten at de ga noen effekt. Nå på mandag skal jeg til legen igjen, og kommer til å spørre om noen andre kvalmedempende, og derfor skriver jeg denne posten Jeg vil gjerne ha tips til kvalmedempende medikamenter som dere personlig har erfart har skikkelig god effekt Takker for svar Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ville kansje heller snakket med en annen lege. Prøv noe alternativt som akupunktur e.l. Kan være nærve i f.eks. rygg som ligger i klemm. Er du i tillegg svimmel kan det være balansenærven som er betent. Tror det er bedre å finne årsaken enn å bare ta medesiner mot kvalmen. Går du på andre medikamenter ??? Bivirkninger av disse kansje? Ellers så er det lurt å passe godt på å spise sundt og nok + nok drikke (ikke alkohol) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå