Bluecon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Hei Jeg har alltid hatt lyst til å lage spill og har kommet opp med et konsept alt. Jeg bruker Unity 3D som "Game Engine". Det store spørsmålet mitt er, om hva som er mest ideelt eller best å bruke av Mac eller PC(Windows)når det kommer til game making? Feel free to leave comments Endret 14. juni 2011 av Bluecon Lenke til kommentar
evilwind Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hei Jeg har alltid hatt lyst til å lage spill og har kommet opp med et konsept alt. Jeg bruker Unity 3D som "Game Engine". Det store spørsmålet mitt er, om hva som er mest ideelt eller best å bruke av Mac eller PC(Windows)når det kommer til game making? Feel free to leave comments vel med unity har det jo ikkeno å si, lag et spill i unity kan du bare compile til mac eller pc ettersom hva du føler da men trur du må sitte på mac pc for å compile til mac da... tester unity litt selv også faktisk og det er noe av det enkleste jeg har brukt hittil. og det er gratis til en viss grad da seff ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå