kripet Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Heisann Skal etterhvert bytte mitt gamle kabinett ut, pga plass mangel inne i kabinettet.. Er blitt fryktelig trangt(kan ikke bruke nederste cdrom brønn pga at Ram brikkene blir i veien! Maskinvare som skal passe inn.. 2stk cdrom 3stk Hardisker(Skal kjøpe meg flere etterhvert) Asus P4P800 Deluxe +++ diverse småtteri. Mine krav Minimum 4stk 5¼" minimum 4stk 3½" Må være romslig Ha stillegående PSU (eventuelt kjøpes utenom) Hvilket kabinett er bra + at det ser litt fint ut? Har sett litt på Thermaltake sine Xaser 3 kabinett. Er viftene på dette stillegående Lenke til kommentar
Bastoid Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Har satt opp to maskiner med Aopen A600A, og er storfornøyd! Den har 4*5 1/4" + 5*3 1/2" brønner (HDD) og 2*3 1/2" floppybrønner, og er i aluminium. 12cm vifter i PSU og kabinett sørger for at det er veldig stillegående (20dB!), og stilig (3 LED's i forskjellige farger på vifta bak). Lyset på powerknappen cycler mellom 6 farger.. =) Kassa har god plass, enkel montering av CD-ROM el. og HDD, og en "tunnel" for luft til CPU-vifte. At den er blanklakkert svart og leveres med egen pusseklut er jo også litt artig =) Sjekk her: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...C510A3F3EBFC18A De har kassa på PSdata: http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=101...lAction=details Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Lepont SF201B Er meget fornøyd, men prisen var litt drøy. Mulig det er litt trangt til ditt bruk .. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg har Lian-Li som min favoritt. De finner du bl.a. på Microplex. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg har TT Xaser III, viftene er meget stillegående, hører de nesten ikke. Kabinettet er fint og romslig, anbefaler den. Men se gjerne på Lian Li kabinettene, de er også av god kvalitet. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå