Dudeadgy Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hei, har lyst på tv kanaler på rommet mitt. Bor i en leilighet med parabol og hva kan jeg gjøre for å streame kanalene inn. Har ikke lyst å se på det samme som på stuen. Må jeg kjøper en tuner? Og hvor kan jeg få kjøpt en Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Hei! Du blir nok nødt til å ha tuner, samt kort, altså et helt nytt abonoment. Det vil heller ikke la seg gjøre å streame det. Du må nok trekke kabel. Det ekleste er nok kanskje å kjøpe en aktiv antenne(sånn som man har inne) og en riks-TV dekoder. Det er ganske problematisk å trekke og terminere "antennekabel" om du ikke vet hvordan man gjør det(riktig). Så jeg vil anbefale riks-TV Endret 14. juni 2011 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det finnes faktisk en annen mulighet. Avanserte mottakere, som VU+ Duo, har to tunere og innebygget streaming server. Kan streame hviken som helst kanal til en PC uavhengig av hva som vises på TV'en. Forutsetningen er at man har dobbelthode og to kabler til antennen, som er det vanlige oppsettet nå. Og at man holder seg til en og samme satelitt, ikke flere. Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hei, har lyst på tv kanaler på rommet mitt. Bor i en leilighet med parabol og hva kan jeg gjøre for å streame kanalene inn. Har ikke lyst å se på det samme som på stuen. Må jeg kjøper en tuner? Og hvor kan jeg få kjøpt en Hvilken leverandør har du? Uten at jeg faktisk har sjekket så tror jeg de fleste tv leverandørene har det slik at et ekstra programkort ikke koster ekstra i måneden så du må (sannsynligvis) bare betale for den ekstra tuneren. Rikstv vet jeg har 4 programkort i måneden for prisen av et. Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Har Canal digital, parabol i en blokk. Går et uttak ved tven i stua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå