-=Petter=- Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hei Som dere ser av topicen, så er det to spm. Jeg har lagt til min hotmail inn på gmail, men jeg har lyst til at all den mailen skal samles i en mappe inne på gmail, og ikke vises i innboksen, er dette mulig? Og hvordan får jeg aktivert at den automatisk viser helligdager? Så noen hadde det, men klarer ikke finne ut hvordan i det heletatt. Tror jeg har gått gjennom alt av innstillinger. På forhånd takk! Petter Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 gi mailen du importerer fra hotmail en såkalt etikett, så lager du en meldingsregel for den etiketten om at den skal bypasse innboksen. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Du må gå til google kalender, velge legg til kalender, bla i interessante kalendere og deretter legge til norske høytider. Deretter velger du den ved å klikke på den for å inkludere den i den vanlige kalenderen. Du kan gi etiketter til innkommende og lagret epost ved å si at all epost du får fra f.eks hotmail adressen din skal puttes i en egen mappe. Den ligger fortsatt i innboksen din, men det blir enklere å holde oversikt. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Takk til begge. Tror jeg har fått det til nå. Bare vente til pause på jobb for å sjekke. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå