Senior47A Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Har prøvd å opprette BankID på mobilen en ender opp med feilmeldingen "Midlertidig feil, prøv igjen seinere". Noen som har vært borti den meldingen og har en løsning? Eller som vet om det er telefonen eller telenor som er årsaken til problemet? Har en HTC Legend, Android 2.2 og nytt SIM-kort. Banken kunne ikke hjelpe - bortsett fra "slå av og på telefonen", Telenor sa jeg måtte slå av skjermspareren, tastaturlåsen og WLAN... uten at det hjalp. Virker som de famler i blinde... Og så håper jeg at jeg har postet i riktig gruppe;-) Svein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå