Kaksa Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Ikkje bare tv2-hjelper deg som knerter telefon ved å legge den i lomma når det regner.. *plystre uskyldig* Lenke til kommentar
pronin Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Det var en Panasonic, ikke en Samsung. Dette var før jeg begynte å jobbe i barnehage uansett, men det hadde jo nesten vært litt gøy. Skal gå å teste den nå snart. Må være tørr nå. Spesielt etter den varmen som har vært etter dette skjedde. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det er sikkert litt lurt å spraye inn noe elektrorens eller lignende som ikke leder strøm, så stopper du kanskje den irringa som kan ha begynt Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Litt tvilsom tråd dette. Oppfordring til forsikringsvindel. Det er dere som gjør at min forsikring er så dyr. JEVLA IDIOTER. Jeg trodde det var forsikrings-selskapet sitt ønske om høy profit som gjorde forsikringen dyr. Men det er vel fordi jeg er en jævla idiot at jeg ikke skjønner slikt. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg trodde det var forsikrings-selskapet sitt ønske om høy profit som gjorde forsikringen dyr. Men det er vel fordi jeg er en fordømte idiot at jeg ikke skjønner slikt. Det er nok det. Lenke til kommentar
pronin Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Jippi! Telefonen funker som bare det! Etter at den fikk seg et ferskvannsbad og en tørkeperiode var alt i orden igjen, bortsett fra at den slår seg av om jeg er litt for brå med den. Men uansett; glimrende! Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det var interresant å lese denne lenken.. nr.1 jeg har lært meg å ordne en salt-vanns skadet mobil.. nr.2 jeg har lært at ting jeg ødlegger i andre kommuner enn min kan dekkes på reise-forsikringen.. hurra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå