Nordkjosbotn Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg skled på berget da jeg skulle bade på søndag og traff ganske hardt i bakken, jeg landet med midten av ryggen oppå en stein som stod opp. Det gjorde vondt, men tenkte ikke så mye på det. Men det har ikke gitt seg, det er fortsatt veldig veldig ømt på en ca 20 cm. lengde på ryggraden, gjør også vondt (strekker litt) når jeg setter meg og også da jeg dro for å løpe i dag, kjennes ut som at det trekker i begge veier.. Jeg begynte imidlertid ikke å blø, og det ser ikke veldig groteskt ut, bare litt blålilla. Siden det er ryggen tenkte jeg å spørre om jeg burde la det gå over, eller kanskje sjekke dette nærmere? Takker for svar. 1 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Siden du sier du datt ganske hardt oppå en stein som sto opp så kan det ha skjedd en skiveutglidning, men du sier det strekker så vil jeg tro det bare er muskelsmerter. Når det gjelder rygg burde du gå til lege uansett egentlig. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Dra til legen som h*n over her sa. Ryggen er ikke noe å leke med! Postet av anonym: 3f51f5aabd69bdfc5dd375b2b0e99952 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 kom deg til legen. Selv om det går over nå, så kan du komme til å slite med ryggen når du blir eldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå