Tee-Zee Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Hei, Noen som vet hvordan jeg får søkt i Exchange-mail med Android? Sånn det ser ut nå får jeg bare opp de siste 20 mailene. Er avhengig av å få søkt frem mailer fra serveren slik jeg kunne med iPhone. Har en HTC Incredible S med Android 2.3.3. Endret 15. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Lurer på akkurat det samme. Jeg har HTC Desire S. Ser ut som det SKAL være mulig å søke i firmakatalog, men får nettverksfeil når jeg prøver. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Etter å ha skreket om hjelp på Facebook, fikk jeg tips om å bare trykke på søkeknappen inne i mailprogrammet. Følte meg ganske dum da det fungerte smertefritt. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Fungerer ikke til å søke opp kontakter som ligger eksternt (firmakatalog). Blir nok nødt til å prøve en annen mail client. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå