Lamakar Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Når jeg setter på en nedlastning på datan, som for eksempel en torrent eller for eks. Laste ned et spill på steam, så funker datan i alt fra mellom 10 min til 4 timer. Plutselig så stopper datan opp. Fryser så jeg ikke kan gjøre noe som helst. Rett før dette skjer, så mister jeg internettet på datamaskinen også. All lyd jeg spiller av blir plutselig nedsatt i en heftig slow motion og høres helt sinnsykt ut. Noen som vet hva dette kommer av? Litt slitsom og ikke kunne gå fra datan når jeg laster ned ting, fordi jeg må passe på så jeg får restarta den når datan klikker. Lenke til kommentar
hakonjj Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Når jeg setter på en nedlastning på datan, som for eksempel en torrent eller for eks. Laste ned et spill på steam, så funker datan i alt fra mellom 10 min til 4 timer. Plutselig så stopper datan opp. Fryser så jeg ikke kan gjøre noe som helst. Rett før dette skjer, så mister jeg internettet på datamaskinen også. All lyd jeg spiller av blir plutselig nedsatt i en heftig slow motion og høres helt sinnsykt ut. Noen som vet hva dette kommer av? Litt slitsom og ikke kunne gå fra datan når jeg laster ned ting, fordi jeg må passe på så jeg får restarta den når datan klikker. Det kan være så mangt som forårsaker det at den klikker/fryser seg. Kan være en liten driverfeil til skjermkortet er på tur til å vandre til skogen. Prøv å restore fra et tidligere punkt eller eventuelt formatere for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Når jeg setter på en nedlastning på datan, som for eksempel en torrent eller for eks. Laste ned et spill på steam, så funker datan i alt fra mellom 10 min til 4 timer. Plutselig så stopper datan opp. Fryser så jeg ikke kan gjøre noe som helst. Rett før dette skjer, så mister jeg internettet på datamaskinen også. All lyd jeg spiller av blir plutselig nedsatt i en heftig slow motion og høres helt sinnsykt ut. Noen som vet hva dette kommer av? Litt slitsom og ikke kunne gå fra datan når jeg laster ned ting, fordi jeg må passe på så jeg får restarta den når datan klikker. Det kan være så mangt som forårsaker det at den klikker/fryser seg. Kan være en liten driverfeil til skjermkortet er på tur til å vandre til skogen. Prøv å restore fra et tidligere punkt eller eventuelt formatere for å se om det hjelper. Har formatert. Åssen gjør jeg dette med å restore fra et tidligere punkt? Har nå prøvd og sette ned hastigheten på nedlastningene, og det ser ut til å holde seg greit nå. Har foressten et tråløst nettverkskort. USB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå