bersjan Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Får ikke til å se vgtv på min samsung galaxy s 2. Noen som vet hvorfor og hva jeg kan gjøre for å få dette til? Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Får ikke til å se vgtv på min samsung galaxy s 2. Noen som vet hvorfor og hva jeg kan gjøre for å få dette til? hmmm,,, samme med meg også, men klarer å se nrk.no 1 og 2 direkte her. Lenke til kommentar
chamunds Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Har ikke forsøkt dette selv, da telefonen min er til reparasjon, men husk å skru på plugins under innstillinger til standard nettleseren slik at flash fungerer. Denne er skrudd av som standard for ikke å påføre brukerne unødvendig lastetid/kostnader når de er inne websider med mye flash etc... Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Har ikke forsøkt dette selv, da telefonen min er til reparasjon, men husk å skru på plugins under innstillinger til standard nettleseren slik at flash fungerer. Denne er skrudd av som standard for ikke å påføre brukerne unødvendig lastetid/kostnader når de er inne websider med mye flash etc... Det funket for meg. Under innstillinger->aktiver tilleggsprogrammer kan du velge "alltid på". Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Min klarer dette fint, rett ut av boksen.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå