wiggleit Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Hei, jeg er en gutt på 15. Fyller 16 nå i sommer. Jeg er veier rund 50-51 kilo.. og er rundt 1.72 høy. Jeg har så veldig veldig lyst og gå opp i vekt fort, får nå kommer badesesongen, trenger masse tips og hva jeg ska spise får og få fort fremgang! har rask forbrenning, og trener serriøst og mye fotball.. men det skal ikke være noe hinder.(trenger ingen treningstips, det skal jeg nokk klare selv) TUSEN TAKK PÅ FORHOLD Endret 14. juni 2011 av wiggleit Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kan du redigere åpningsinnlegget? Hva med å ta gainer eller lignende proteinshaker ved siden av kostholdet ditt som du også øker? Lenke til kommentar
wiggleit Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Nettopp bynt med Gainer MEGA MASS, har du tips til proteinshake? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Du drikker en allerede... Lenke til kommentar
wiggleit Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Svarte feil..... mente: har du ingen andre tips? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hvis du fortsatt mener du har for lite så kan du jo plusse på med denne: http://proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Karbohydrater/Carbo-Fuel-3000-g-N%C3%B8ytral-smak-Proteinfabrikken-10146.aspx Men det er jo mulig å øke matinntaket da. Søk opp noen av Bjørn Dæhlie sine dietter fra glansdagene. Det er nok til å gjøre de fleste, inkludert han selv, kvalm. Lenke til kommentar
wiggleit Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Takk før svaret, har du noen andre tips om mat med mye fett osv, for og gå fort opp i vekt da?...... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 If its green your in trouble, if it is fried order double? Kanskje ikke helt det beste fettet riktignok, så kanskje greit å la vær... Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 If its green your in trouble, if it is fried order double? Kanskje ikke helt det beste fettet riktignok, så kanskje greit å la vær... fett er ikke farlig, karbohydrater er... Men skal du opp i vekt fort? Drikk 2liter h-melk om dagen, spis havregryn til frokost og kvelds. Få i deg en god del gainer. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Er målet ditt å møte sommeren med ølvom, for det er jo det du ender med om du bare har tenkt å fråtse sånn. Alt med måte. Lenke til kommentar
lowkey Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Gutten er 1.72m og 51 kilo, og etter alderen å dømme kommer han nok til å vokse enda mer i høyden - og utifra høyden/vekten å anslå har han ikke mye fett på kroppen til å begynne med. Jeg er like høy som wiggleit, men drøyt 25 kilo tyngre, og enda da føler jeg at jeg ikke er tyngre enn jeg burde være. Kroppen er aldri så anabol som i puberteten, og supplerer man med kalorioverskudd og styrketrening vokser man som bare faen. Tren styrke og spis mat. Når det gjelder hva du bør få i deg, er svaret rimelig enkelt: alt. Tre-fire svære måltid per dag burde være et minimum. Helmelk er som nevnt en veldig enkel og grei måte å få i seg kalorier og proteiner på. (I tillegg til at det er fantastisk godt ) Trådstarter skriver at han ikke trenger treningstips, men jeg vil likevel anbefale at han ser på programmer som Starting Strength og Stronglifts, da begge er tilpasset nybegynnere og tenåringer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Er målet ditt å møte sommeren med ølvom, for det er jo det du ender med om du bare har tenkt å fråtse sånn. Alt med måte. Skulle til å si det samme. Du må ikke innbille deg at du klarer å oppnå noe muskelmasse til badesesongen. Om du vil kjapt opp i vekt kan du spise måltidene dine på Burger King eller McDonalds, men du vil omsider bli feit. Muskelmasse tar lang, lang tid å bygge opp. Lenke til kommentar
wiggleit Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 takk for svarene! vet det tar lang tid og byggemuskler, men så lenge jeg klarer og gå opp en del kilo i sommer er jeg rimelig fornøyd!! bare og skrive mer tips Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Eneste tipset om du vil opp i vekt er å spise mer enn du trenger. Spis alt du har lyst på og så mye som mulig, om du er ukritisk til hva du legger på deg og hvor det havner. At enkelte her er uenige i måten du ønsker å gjøre det på har du allerede sett. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Problemet med å spise på seg 10 kg på så kort tid er at menn gjerne lagrer fett på magen først, og det kommer til å se idiotisk ut på en ellers tynn kropp. Men så lenge du passer på å trene bryst, rygg og bein samtidig som du spiser mye og sjekker deg jevnlig i speilet så det ikke plutselig ser ut som du har en sekk på magen så bør det gå greit. Jeg anbefaler som alltid GOMAD; drikke fire liter H-melk om dagen samtidig som du trener knebøy annenhver dag (og andre øvelser, men knebøy er grunnsteinen). Gikk selv opp fra 80 til 90 på ganske kort tid med å gjøre dette, uten at jeg ble spesielt mye feitere (selv om det meste antakelig var fett). Lenke til kommentar
wiggleit Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Likte svare ditt veldig godt! takk så sykt mye for tipse, fra nå av skal det bare gå på helmelk. tenkte i grunn og starte med proteinpulver, og spise normalt til jeg gikk opp ett par kilo, før jeg skulle starte og trene styrke regelmessig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Spis nøtter uten salt og tilsetninger. Inneholder over 50 prosent sunt fett. Valnøtter finner du ved bakeavdelingen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Likte svare ditt veldig godt! takk så sykt mye for tipse, fra nå av skal det bare gå på helmelk. tenkte i grunn og starte med proteinpulver, og spise normalt til jeg gikk opp ett par kilo, før jeg skulle starte og trene styrke regelmessig. Hvorfor drikke proteinpulver når kroppen ikke engang har stimulans for å bygge muskler? Bortkastete penger. Å gå opp i vekt er ikke noe heksekunst. Spis usunt som faen og beveg deg minst mulig. Det bør ihvertfall ikke være noe problem i et samfunn hvor alt skal smake godt. Det er nettopp derfor folk er feite i dag, og ikke før i tiden. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hvis du spiser 100gram havregryn med 1 liter h-melk til frokost og kvelds har du 2000 kalorier bare der. Da trenger du bare å spise som normalt resten av dagen og du går opp i vekt. Lenke til kommentar
wiggleit Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Takk for svarene boys! prøver så godt jeg kan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå