Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg bruker alltid høyreøyet. I tillegg så prøver også jeg å holde venstreøyet åpent i fotografiske situasjoner der mye kan skje rundt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg bruker alltid venstre. Høyre bruker jeg på portrettbilder og stående bilder. Greia er at jeg ser med venstre øye inn i søkeren, mens høyre tommel hjelper til å holde høyre øye lukket slik at jeg bare fokuserer på det som skjer gjennom søkeren. Det er ganske komfortabelt også. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Bruker venstre og kniper igjen høyre. Ser helt dust ut Blir også veldig sliten i høyret øye fordi jeg kniper det så hardt igjen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeezes, bruk høyre tommel til å holde det igjen da.. Skrev det for en en post siden. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Da føler jeg meg enda dummere Men det virket bedre, ikke så slitsomt. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå