Verbal Hologram Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Halo, er på utkikk etter et nytt spill. Her er noen spill jeg virkelig liker. GTA serien Saints Row 1&2 Mafia 2 Godfather 1&2 Oblivion Fable serien Gears of war 1&2 Bully RainbowSix Vegas 2 Noen som har tips til noen gode spill? Endret 14. juni 2011 av Verbal Hologram Lenke til kommentar
ronja123 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) fallout?? red dead redemption?? dead space?? personlig så spiller jeg ingen av de selv men har kompiser som liker disse VELDIG godt.. Endret 14. juni 2011 av ronja123 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Fallout og RDR er jeg ferdig med. :(Skal ta en titt på dead space. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Anbefaler Dead Space, start med 1ern. Så 2`ern. Du kommer til og drite på deg av spenning og skrekk Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ser ut som du er glad i sandkassespill, så da kan du jo sjekke ut Just Cause 2 og Crackdown. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ser ut som du er glad i sandkassespill, så da kan du jo sjekke ut Just Cause 2 og Crackdown. Kunne ikke vært mer enig. Og disse får du nok til en rimelig pris også. Vil også anbefale Borderlands og ikke minst Mass Effect 1&2. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Tusen takk for svar alle sammen. Da skal jeg ta en nærmere titt på: Dead Space, Just Cause 2 og Mass Effect. Noen som har noen meninger om The Saboteur? Bare å komme med fler forslag Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg kan desverre ikke huske så mye fra historien i The Saboteur, men jeg husker jeg storkoste meg med spillet. Det var et av de beste spillene jeg spilte i 2009, så kan fint anbefale det. De har det billig her også http://www.gamezone.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=36927&WebSiteMapNodeID=1000001&prdg1=3&prdg2=53&prdg3=12 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Jeg koste meg masse med Saboteur. Historien er ikke det verste jeg har fått kasta etter meg i et spill (basert på en slags ekte person) og gameplay var bra nok. Det kan være litt keitete klatring av og til men hadde lite problemer med det. Ellers kan du jo prøve LA Noire (man finner likheter med GTA, RDR, Mafia 2, Godfather m.fl.). Om det er bra vet jeg ikke siden jeg er akkurat 10 minutter inn i det Edit: Ellers er det verdt å prøve seg på Assassins creed- serien, selv om jeg ikke er noen stor fan siden 1'eren. Foreløpig siste utgave billig!! (Gratis frakt ved bestilling over 180,- Endret 15. juni 2011 av StorPeder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå