Macklemore Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Soni Vaio pcne er de bra? jeg så en jente med en på skolen så jo smuud ut vil dere anbefale den? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hva skal du bruke dette til? Spill, redigering av video, bilderedigering eller vanlig nettsurfing? For spill er ASUS G-serien overlegen alt annet, Alienware kommer på andreplass. For redigering er det lurt å skaffe seg en firekjerner som i7-2630QM med 8GB RAM, og en god skjerm. Apple-maskiner er ikke et dårlig valg her. For nettsurfing er det like greit å kjøpe en tokjerner uten dedikert grafikkort. Alt vil holde i massevis her. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Med mindre du er usikker på hvordan du bruker en datamaskin trygt, hvordan du manuelt fikser saker og ting, eller er generelt tilbakestående: Nei. Endret 15. juni 2011 av Pingas Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Soni Vaio pcne er de bra? jeg så en jente med en på skolen så jo smuud ut vil dere anbefale den? Snart vil du begynne å se på jentene og ikke maskinene deres. Jeg anbefaler jenten på det varmeste. Det er ikke så veldig mye mer å komme med her uten å vite mer hva du vil ha ut av maskinen. Du har fått vite både fordeler og ulemper angående OSX og Windows, du vet selv hvor mye penger du kan bruke, og du vet selv hva du syns ser bra ut, være seg PCer eller jenter. Du vil nok bli mye mer fornøyd om du bare kjøper deg en av de anbefalte maskinene i denne tråden, for deretter å slutte å tenke på valget du har gjort. Flere valg = mer usikkerhet om du valgte riktig. Om du ikke har konkrete krav til spesifikasjoner, noe det ikke virker som om du har, så er alt her gode valg. Endret 15. juni 2011 av SKT 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Med mindre du er usikker på hvordan du bruker en datamaskin trygt, hvordan du manuelt fikser saker og ting, eller er generelt tilbakestående: Nei. Hold nå kjeften på deg. Windows funker helt greit og er rimelig sikkert hvis man ikke er dum som ett brød. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 90% av alle problem med oppdatert Windows er brukeren sin feil. 99% av alle fakta på internett fabrikeres for å illustrere poenget. 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Med mindre du er usikker på hvordan du bruker en datamaskin trygt, hvordan du manuelt fikser saker og ting, eller er generelt tilbakestående: Nei. Hold nå kjeften på deg. Windows funker helt greit og er rimelig sikkert hvis man ikke er dum som ett brød. Om du leser innlegget mitt bør du se at det er akkurat det jeg sier. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Med mindre du er usikker på hvordan du bruker en datamaskin trygt, hvordan du manuelt fikser saker og ting, eller er generelt tilbakestående: Nei. Hold nå kjeften på deg. Windows funker helt greit og er rimelig sikkert hvis man ikke er dum som ett brød. Om du leser innlegget mitt bør du se at det er akkurat det jeg sier. Mac er sikkert idiotsikkert fra et Windows-perspektiv, men det finnes alltid en større idiot Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Sant. Småflau nå. Sorry for det der. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg sitter på en pc her med 2kjerner men jeg merker at det ikke er nok... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Jeg sitter på en pc her med 2kjerner men jeg merker at det ikke er nok... Hva i alle dager er det du merker det ikke er nok til ? Hvis ikke to kjerner er nok, så har du noen helt sære og spesifikke krav vil jeg tro.. såpass spesifikt at du vet nøyaktig hvilke programmer du er ute etter ihvertfall. Eller er du bare ute etter å trolle ? Endret 15. juni 2011 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Begynner å tvile på TS sine intensjoner. Vet du hva, kjøp deg en Mac du. Tror innerst inne at det er det du vil, men vil bare ha "ryggdekning" for valget ditt, siden det tross alt koster så mye. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå