Tord93 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Liten utfordring til alle som leser her Apple Macbook PRO 15" i7-2,0GHz(Quad)/4GB/500GB klarer noen å finne en pc med samme spesifikasjoner under 12k som den koster. Lett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=629067#extra Bedre faktisk Endret 14. juni 2011 av Tord93 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Men et av de verste designene jeg har sett Verre enn skolepcene :O Endret 14. juni 2011 av Gurre97 4 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg hadde tenkt å svare at design er subjektivt. Men den Asusen der vil jeg nesten påstå at er objektivt stygg... Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Var ikke meningen å finne en med riktig design, han ba bare om specs Forresten, du begynner jo i 8 klasse, regner med at det er mange fjortiz unger som samler seg rundt deg med den der Endret 14. juni 2011 av Tord93 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg bryr meg ikke om design men den var forferdelig Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 I know, men herrejesus da... Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Windows 7 er sykt overlegent OSX. 2 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg bryr meg ikke om design men den var forferdelig Du er enig med deg selv? Går i 8. klasse så tviler jeg får utdanningsrabatt.... Edit: Macboob pro 15" koster 12k og det er med Intelcore I7 du får ikke så mange vanlige pcer med i7 til under 12k og de slår IKKE mac på designet... designet i seg selv er verdt en god del... Windows 7 er sykt overlegent OSX. Eller ikke... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Jeg har en Mac, damen har en PC. Hun betalte ca halvparten av hva jeg betalte, jeg er ca dobbelt så fornøyd. Håper hun ikke lesre dette, men hun satt nettopp og gren fordi hun ikke fikk printet ut noe med PC'en sin...hun er forresten gravid, mulig hormonene sin feil, hvem vet...Kjøp Mac om du er gravid Endret 14. juni 2011 av SKT 7 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg bryr meg ikke om design men den var forferdelig Du er enig med deg selv? Går i 8. klasse så tviler jeg får utdanningsrabatt.... Edit: Macboob pro 15" koster 12k og det er med Intelcore I7 du får ikke så mange vanlige pcer med i7 til under 12k og de slår IKKE mac på designet... designet i seg selv er verdt en god del... Windows 7 er sykt overlegent OSX. Eller ikke... Faila litt der ja men påpekte bare at designet var kult... men ytelse er viktigere... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg vet ingenting om den Asusen, men det er flere ting enn spesifikasjoner som utgjør hvor god en PC er. Jeg har hittil ikke prøvd en PC med like godt tastatur, like god trackpad, like god lyd, like godt batteri og like god byggekvalitet som det du får i en Mac. Joda det er flere som er like god eller bedre på én av tingene, men ikke på alle. 1 Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Forresten, ta en titt på denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=629064 For meg er det det samme hva du velger. Har opplevd at Mac OSX er stabilt og godt å bruke, men jeg ville aldri brukt Mac OSX til annet enn jobb/lekser/surfing/redigering. Jeg spiller mye spill, så det å gå bort ifra Windows er uaktuelt for min del. edit: Det som er dritt med Windows 7 på laptoper fra produsenter som ASUS osv, er all bloatwaren som følger med.. Min bror har modellen under den ASUSen, og det er noe av det tregeste jeg har opplevd, jeg endte opp med å ta en ren installasjon. Etter det gikk den fint. Endret 14. juni 2011 av Tord93 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 den pcen du linka til var ganske smuud... men den koster ikke så mye mindre enn mac da.. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 *host hark* 5k er mye penger spart Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 3k faktisk... den macen som er mest aktuell for meg koster 12k ... men den var dritkul den du linka til da Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Aha, men da forstår jeg. Tok utgangspunkt fra førsteposten din 3k er jo også penger spart, nok til en PS3/Xbox, eller 30 colabrett fra Sverige Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 PS3 har jeg Men etter den linken vurderer jeg og ta den isteden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) PS3 har jeg Men etter den linken vurderer jeg og ta den isteden. Hvis du virkelig vil imponere gutta i skolegården tror jeg nok Macen vil være best. Den har nok størst wow faktor.. De siste par tusenlappene kan du spare inn igjen på ikke å begynne å røyke.. Endret 14. juni 2011 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Den fungerer nå iallefall godt nok til det bruket den skal brukes til Hvis du velger å kjøpe den, vil jeg anbefale deg å ta en ren installasjon så fort du får den. Så de pengene du har spart kan jo f.eks gå til innkjøp av egen Windows 7 med mindre du har DVD fra før av. ^Wow faktoren har jeg ingenting å si på, Macbook er smooth Eneste problemet, men det gjelder jo forsåvidt også andre pcer, er at noen misunnelige små jævler velger å stjele Macen/Pcen Det opplevde jeg at skjedde med en Powerbook G4 jeg brukte i 9 klasse. Glemmer du å låse den inn eller ta den med deg èn gang, så kan du banne på at en eller annen rotte har tatt den. Fikk den igjen tilslutt, men det er forbanna kjipt edit: Svar til det under, ja, det vil fungere Endret 14. juni 2011 av Tord93 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 jeg har Windows 7 Enterprise 32bit. funker den? Enig at mac er kult og ha og folk syns det er kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå