Gå til innhold

[Løst] Er Mac verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bryr meg ikke om design men den var forferdelig :p

Du er enig med deg selv?

Går i 8. klasse så tviler jeg får utdanningsrabatt....

Edit: Macboob pro 15" koster 12k og det er med Intelcore I7 du får ikke så mange vanlige pcer med i7 til under 12k og de slår IKKE mac på designet... designet i seg selv er verdt en god del... :)

Windows 7 er sykt overlegent OSX.

Eller ikke...

Lenke til kommentar

Jeg har en Mac, damen har en PC. Hun betalte ca halvparten av hva jeg betalte, jeg er ca dobbelt så fornøyd.

Håper hun ikke lesre dette, men hun satt nettopp og gren fordi hun ikke fikk printet ut noe med PC'en sin...hun er forresten gravid, mulig hormonene sin feil, hvem vet...Kjøp Mac om du er gravid

Endret av SKT
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke om design men den var forferdelig :p

Du er enig med deg selv?

Går i 8. klasse så tviler jeg får utdanningsrabatt....

Edit: Macboob pro 15" koster 12k og det er med Intelcore I7 du får ikke så mange vanlige pcer med i7 til under 12k og de slår IKKE mac på designet... designet i seg selv er verdt en god del... :)

Windows 7 er sykt overlegent OSX.

Eller ikke...

Faila litt der ja :p men påpekte bare at designet var kult... men ytelse er viktigere...

Lenke til kommentar

Jeg vet ingenting om den Asusen, men det er flere ting enn spesifikasjoner som utgjør hvor god en PC er. Jeg har hittil ikke prøvd en PC med like godt tastatur, like god trackpad, like god lyd, like godt batteri og like god byggekvalitet som det du får i en Mac. Joda det er flere som er like god eller bedre på én av tingene, men ikke på alle.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Forresten, ta en titt på denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=629064

For meg er det det samme hva du velger. Har opplevd at Mac OSX er stabilt og godt å bruke, men jeg ville aldri brukt Mac OSX til annet enn jobb/lekser/surfing/redigering. Jeg spiller mye spill, så det å gå bort ifra Windows er uaktuelt for min del.

edit: Det som er dritt med Windows 7 på laptoper fra produsenter som ASUS osv, er all bloatwaren som følger med.. Min bror har modellen under den ASUSen, og det er noe av det tregeste jeg har opplevd, jeg endte opp med å ta en ren installasjon. Etter det gikk den fint.

Endret av Tord93
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

PS3 har jeg :D Men etter den linken vurderer jeg og ta den isteden.

Hvis du virkelig vil imponere gutta i skolegården tror jeg nok Macen vil være best. Den har nok størst wow faktor.. ;)

De siste par tusenlappene kan du spare inn igjen på ikke å begynne å røyke..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Den fungerer nå iallefall godt nok til det bruket den skal brukes til :)

Hvis du velger å kjøpe den, vil jeg anbefale deg å ta en ren installasjon så fort du får den. Så de pengene du har spart kan jo f.eks gå til innkjøp av egen Windows 7 med mindre du har DVD fra før av.

^Wow faktoren har jeg ingenting å si på, Macbook er smooth :whistle:

Eneste problemet, men det gjelder jo forsåvidt også andre pcer, er at noen misunnelige små jævler velger å stjele Macen/Pcen :wallbash: Det opplevde jeg at skjedde med en Powerbook G4 jeg brukte i 9 klasse. Glemmer du å låse den inn eller ta den med deg èn gang, så kan du banne på at en eller annen rotte har tatt den. Fikk den igjen tilslutt, men det er forbanna kjipt :thumbdown:

edit: Svar til det under, ja, det vil fungere :)

Endret av Tord93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...