Odesseiron Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Vi har prøvd et av tidenes mest spennende skytespill! Les hele saken Lenke til kommentar
alike Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Se vinduene ble stående igjen i det ene lille bilde til venstre i toppen der Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Du er ikke den eneste som venter spent på Battlefield 3 Er det noen som vet om det kommer en collectors edition eller noe lignende? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Skulle virkelig ha oppgradert pc-en før dette kommer. Lenke til kommentar
JonyThePony Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Du er ikke den eneste som venter spent på Battlefield 3 Er det noen som vet om det kommer en collectors edition eller noe lignende? Jeg var innom Gamestop og spurte sist uke, da hadde de ikke hørt om noe. De hadde forsåvidt ikke hørt noe om Physical Warfare-pakken de sendte meg mail om heller, så jeg er ikke helt sikker.. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 blir ny pc i oktober ser jeg begynne å sette penger til side nå Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kanskje jeg som er sløv, men jeg fikk det ikke helt klart for meg hvordan klassene er fordelt. Du spilte som Support, som åpenbart er LMG + Ammo. Er det sånn å forstå at Assault har fått medkit igjen, som i 2142? Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Utifra det jeg har hørt, ja. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kanskje jeg som er sløv, men jeg fikk det ikke helt klart for meg hvordan klassene er fordelt. Du spilte som Support, som åpenbart er LMG + Ammo. Er det sånn å forstå at Assault har fått medkit igjen, som i 2142? Jepp, heldigvis gikk de for 2142 klassene. (som fungerte utmerket) 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Det anser jeg for å være gode nyheter. Likte ikke å måtte springe rundt med LMG for å være medic i BC2. Og joda, jeg vet det finnes våpen som alle klasser kan bruke, men you know. Endret 14. juni 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ja tungt maskingevær og medic rimer ikke helt... Jeg liker best medic, mens liker også best å bruke assult rifle så dette passer meg finfint! Gleder meg Lenke til kommentar
ronja123 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 det er ikke tvil engang, etter å ha spilt cod siden MW så er det på høytid med ett bytte her i gården.. Nå blir det BATTLEFIELD for alle penga... prøvde ut 2 ganske mye men gikk tilbake til mw2 å blackops men nå er all tvil borte, jeg banner i kirka jeg bytter leir.. 8-))) detta blir morro!!! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hmm her kan man virkelgi få se hva man får klemt ut av de nå gamle Konosllene, kan ikke helt forstå at de skal klare å kjøre det i det hele tatt?. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det er ingen som har nevnt noe om kjøretøy enda i multiplayeren ? Skjønner at områder begrenses i Rush modus men hva ellers ? Hele greia med Battlefield serien før bad company kom inn var jo masse kjøretøy, fly og helikoptere. Så kom Bad Company 2 og dem måtte begrense spillet betraktelig pga konsollene. Har dem plutselig løst det og vi får store kart igjen ? Eller er det forbeholdt singleplayeren ? Lenke til kommentar
AsVe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Dette ser lovende ut! Synest det er en bra kombinasjon med medkit og assault våpen. Ser frem til å vite mer om oppgraderingssystemet og hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Herre min skaper altså, dette blir så heeeeeeeeeftigt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har rett og lett ingen ord for hvor mye jeg ser frem til denne utgivelsen her. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Wow.... Så lyssettingen er superbra... Skal jeg spille i et online skytespill (i klan), så gir jeg en ganske blank faen i hvordan lyssettingen er. Balansen mellom klassene, våpnene, mapsene og så videre, er LANGT viktigere. Lenke til kommentar
The Unchosen Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 har veldig lyst å kjøpe dette til pc, men de fleste kompisene mine har nok ikke gode nok dataer til å kjøre det. Blir nok nødt til å kjøpe det til PS3 for å spille med venner. Men jeg lurer på hvorfor dette blir nedgradert til konsoll? skjønner ikke hvorfor PS3 ikke skulle klare å kjøre det fulle BF3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå