Gibos Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Som topic sier så trenger jeg Diffuser til canon MT-24EX Nå har jeg snart saumfart det jeg finner av norske nettbutikker, er det noen som kan tipse meg om et sted der jeg får kjøpt diffusere som man bare trer over hodene (helst i norge)? Fant noe på ebay men de skulle ha 60$ i frakt. Skal bygge meg noe slik som dette her. Puffer pop-up flash diffuser får jeg men finner altså ikke "koppene" Så også på disse her som er supplement men stiller meg litt tvilende til effekten av dem Endret 14. juni 2011 av Gibos Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Gary Fong diffureser til pop-up blits fungerer med litt mekking (dvs gaffa) - bruker de med hell til mine Nikon SB-200 Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Det var slik jeg først hadde tenkt å gjør det, men den andre løsningen er litt mer elegant og robust. EDIT: Heldig er du som slipper kabler Endret 14. juni 2011 av Gibos Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Aha - så nå at det jo var samme diffuserne Dalantech også bruker. Kan jo absolutt anbefale dem, virker helt flott. Kabler ? Trenger man det for å ta bilder med blits ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå