enden Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 det fins noe annet en telenor og ngt det masse andre enn de to. og jeg anbfaler ikke ngt de har kødda masse med meg og jeg har byttet til firstmile og for si det sån så er det helt noe anet kudeservise hos dem enn det er hos ngt for ngt helt ærlig så tror jeg at de har ikke styr staben sin men dem har adsl som alle andre og det er kobberlinjer som alle har så man får likke bra hastighet så ngt er ikke bedren andre NGT ER SØPPEL Kan ikke folk lære seg å bruke punktum? Det er jo kjøss meg ikke mulig å lese det du skriver! Hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Auch! Dere er skrekk eksempler. Jaja 9 av 10 kunder har det bare godt med NGT. Du mener vel ikke at 9 av 10 kunder er bra? dvs 10% er ikke fornøyd: 100 av 1000 brukere det, så jeg håper ikke du mener det positivt... Lenke til kommentar
SciBirg Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Yikes! Trodde NGT var bra, jeg. Bestilte det med 1 års bindingstid og opplever det samme som mange andre her, forventet oppkoblingsdato er forskjøvet hver 3. dag og det har nå gått 3 uker fra den første av disse datoene... Har ikke fått ruteren en gang. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Yikes! Trodde NGT var bra, jeg. Bestilte det med 1 års bindingstid og opplever det samme som mange andre her, forventet oppkoblingsdato er forskjøvet hver 3. dag og det har nå gått 3 uker fra den første av disse datoene... Har ikke fått ruteren en gang. Og det er garrantert ikke NGT sin feil. Sikkert telenor eller bravida. Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Nemlig, jeg har oxo hatt mye krøll med oppkobling og flyting, men det har alltid vært Bravida sin feil. NGT sender ikke ut rutere før de har fått klarsignal fra Bravida i tilfelle det ikke er fysisk mulig å koble til linja. Dessuten har jeg fått høre at kundebehandlerne ikke får lov til å skylde på Bravida pga. en sevicepolicy hos NGT. Så det er sikkert derfor man får så diffuse svar hos dem. Eller forresten, det er nok mange flere grunner til at man får diffuse svar hos dem. Det er nok ikke alle på telefonsenteret deres som vet hva de driver med. Blir spes. forundret over de jentene der som tygger tyggegummi i tlf... Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hei. Jeg har opplevd det samme Are - bare at det var med Telenor ! Etter den begredlige oppførsel Telenor hadde vist, kontaktet jeg flere firmaer som alle sa at jeg kunne IKKE få ADSL fordi at en liten sentral nær meg ikke var forberedt for det. NextGenTel var det eneste firmaet som gikk Telenorsystemet hardere på klingen og de greidde med stor innsats å finne ut at den lille sentralen like ved meg ikke var noen sentral i det heletatt ! Ledningene gikk bare rett igjennom ! Telenor hadde faktisk løyet til alle om sentralens status ! Så nå har jeg - takket være NextGenTel en kjempefin linje ! Har ikke annet enn godord å si om dem - enda iallfall ! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Yikes! Trodde NGT var bra, jeg. Bestilte det med 1 års bindingstid og opplever det samme som mange andre her, forventet oppkoblingsdato er forskjøvet hver 3. dag og det har nå gått 3 uker fra den første av disse datoene... Har ikke fått ruteren en gang. Og det er garrantert ikke NGT sin feil. Sikkert telenor eller bravida. Nei, det er Microsoft og Nokia sin feil!!! Tror også USA har en finger med i spillet. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Nå får du gi deg! Det er Saddam og Osama selvfølgelig! "Just because you are paranoid, it doesn't mean they are NOT out to get you". Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hehe må neste le når dere maser om at NGT ikke leverer linje NGT er bare et kontor (+ Setral drift) de installerer ikke en eneste ting hos sluttbruker. De sitter og koser seg på kotoret sitt det er tredjeparts levrandører som (slow vida) og andre som moterer linjer o.s.v . Og hvis det er noen som får beskjed om at de ikke kan få NGT så er det fordi Telenor stopper dem (ikke fordi at NGT ikke vil ha flere kunder). NGT sitter bare på kotoret sitt og får en melding fra "montør" (bravida e.lign) eller det som leverer kobber (Telenor) om at det ikke har lidige par o.s.v. NGT bygger vel heller ikke ut noen setraler (disse eier telenor) men leier bravida til og montere utstyr i dem (disse kan vere fulle). Så når dere klager på NGT så tenk dere litt om da . (dette forutsetter at sentralen er utbygd) 1 : Dere får ikke kobber (telenor sier at sentralen ikke har ledig). Det har den somoftest men de holder de siste av til nye telefon abonenter. 2 : Montør kom ikke som avtalt. Bravida eller andre montør bedrifter roter og blir forsinket. 3 : Linjen falt ut . Motør fra Bravida sjekker sentral 4 : Rot med faktura . Detter er NGT sin feil og ordnes somoftest med "litt" dokumentasjon (Fax med kotoutskrift o.s.v) 5 : Du fikk ikke ruter. Dette er NGT eller posten.no sin fel Vel folkens "drep" de rette folkene da . Lenke til kommentar
Fraction Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Ja drep de riktige folka. Og det er NGT for det er de som er ansvarlige for å ta dette mot Bravida eller andre underleverandører. Det er faktisk de som selger deg et produkt og de som er ansvarlige for å følge deg opp. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Har fått dobbelregning av NGT en gang (har snart hatt NGT i to år nå), det tok et par telefoner for å ordne opp i saken. Litt irriterende var det, men et lite problem i det store og brede bildet. For å redusere risikoen for at enkelte regninger kommer for sent frem benytter jeg meg av muligheten for å betale seks måneder i slengen - dermed bare to regninger per år, pluss at jeg sparer noen prosenter av beløpet som rabatt. NGT er slett ikke det verste selskapet som finnes.. mulig at de kan trenge en forbedring av kundeservice-avdelingen sin, da. Men hvilket selskap trenger ikke det? Lenke til kommentar
MikanII Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Du er nok ikke alene i verden,NGT har rota veldig siste året med regninger. Jeg sendte dem denne linken for ca. 2mnd'er siden. Gikk bare 2-3 dager så fikk jeg brev om at de beklaget og bla bla bla.. Deretter 3 mnd fri bruk. Så det nytter å ringe/maile dem,men det tar vannvittig lang tid. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...9856256b2287d1c Lenke til kommentar
L.. Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Det som er greit med NGT sitt rot, er at de kan glemme å kreve mer når du får oppgradert linjen din. Mer fart til samme pris. Har hatt det en stund her. Vi har ringt og sendt mail og fax flere ganger. Får tilbake meldinger på at de skal fikse det. Men neida. Sitter her med 8Mb linje (max 5.6 Mbit) Til prisen av 2Mbit linje. Dette er ikke tull. 8) Lenke til kommentar
SirDanceAlot Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 jeg er så lei såne ull2000 som. kansje du hadde flax din nisse at dem ikke har rotet det til oss deg ennå men jeg håper at du får broblemer så får du se med hvis at du i tilfele jober hos ngt da er du mulvarp her i forom hvem hvet ? jeg anbefaler IKKE NGT MASSE PROBLEMER MEN HA GOD SOMMER TIL ALLE SOM IKKE JOBER I NGT jeg er helt enig med deg, det er mange muldvarper fra nextgentel her. Ikke rart kundeservicen på NGT suger, hvis de sitter på forumet hele dagen Lenke til kommentar
bgronas Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Dette kalles "kos med misnøye" og er et norsk/svensk fenomen Lenke til kommentar
ull2000 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 jeg er så lei såne ull2000 som. kansje du hadde flax din nisse at dem ikke har rotet det til oss deg ennå men jeg håper at du får broblemer så får du se med hvis at du i tilfele jober hos ngt da er du mulvarp her i forom hvem hvet ? jeg anbefaler IKKE NGT MASSE PROBLEMER MEN HA GOD SOMMER TIL ALLE SOM IKKE JOBER I NGT jeg er helt enig med deg, det er mange muldvarper fra nextgentel her. Ikke rart kundeservicen på NGT suger, hvis de sitter på forumet hele dagen Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Ja ja ja, NGT suger... Det er bare det at de fleste andre suger veldig mye mer. Så da er det ikke noe mer å lure på. PS. Jeg er forøvrig forpliktet til å støtte NGT siden jeg og 90% andre her jobber i NGT. Faktisk er disse forumene satt opp av NGT kun for å disse Telenor. Vi gjør med andre ord bare jobben vår her! Vis litt forståelse. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Ja ja ja, NGT suger... Det er bare det at de fleste andre suger veldig mye mer. Så da er det ikke noe mer å lure på. PS. Jeg er forøvrig forpliktet til å støtte NGT siden jeg og 90% andre her jobber i NGT. Faktisk er disse forumene satt opp av NGT kun for å disse Telenor. Vi gjør med andre ord bare jobben vår her! Vis litt forståelse. Ikke røp oss, dette er hemmelig . Og NGT er faktisk meget greie , kansje det er bare meg de er greie med ? Har ikke problemer med kundeservice på telefon heller. Lenke til kommentar
Windviu Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Ja ja ja, NGT suger... Det er bare det at de fleste andre suger veldig mye mer. Så da er det ikke noe mer å lure på. PS. Jeg er forøvrig forpliktet til å støtte NGT siden jeg og 90% andre her jobber i NGT. Faktisk er disse forumene satt opp av NGT kun for å disse Telenor. Vi gjør med andre ord bare jobben vår her! Vis litt forståelse. hvis dere jobber i ngt ? hvorfor gjør ikke dere noe med problemet da. det du også sier er at dere suger hele gjengen og at dere gjør en veldig dårlig jobb. det er jo litt synd, for det er jo kundene dere lever av, og stikker dem ifra dere så mister jo dere jobben hele gjengen, eller noen av dere. skal vi ha forståelse for dere når dere behandler kundene deres som dritt. da må dere virkelig tro på julenissen. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hmmm, ja, det har vi aldri tenkt på. Jeg skal ta det opp med sjefen! Takk for tipset!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå