Hei Sveis Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hva anbefales? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Athey Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hva anbefales? På forhånd takk. Jeg har store hender, og min MX518 passer meg veldig bra Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har store hender, og min MX518 passer meg veldig bra Takk for tips. Hva slags mus? En helt vanlig mus, ikke noe gaming-mus. Lenke til kommentar
Athey Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 IntelliMouse 3 har jeg også hørt at er bra for folk med store hender Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Sidewinder-musene fra Microsoft er ganske store og lette å bruke med store hender ha jeg opplevd, det kommer jo selvsagt an på hvordan du griper musa da. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Faren min har gigantiske hender og han bruker intellimouse 3. Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) IntelliMouse 3 har jeg også hørt at er bra for folk med store hender Takk for tips, skal kjøpe den! Faren min har gigantiske hender og han bruker intellimouse 3. Flott, da går jeg for den. Sidewinder-musene fra Microsoft er ganske store og lette å bruke med store hender ha jeg opplevd, det kommer jo selvsagt an på hvordan du griper musa da. Takk for tips, men jeg går for Intellimouse. Endret 16. juni 2011 av Hei Sveis Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg har svære hender, og har brukt denne musen i flere år: http://www.dustinhome.no/pd_5010078928.aspx Jeg var ikke like heftig gamer før som jeg er nå, men den funket fantastisk før også. Brukte den både til gaming og vanlig bruk, og den er en billig penge, og ikke minst komfortabel. Den er i de fleste butikker idag også, så du kan kanskje også sjekke den ut å prøve forskjellige muser på el butikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå