Redaksjonen Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Airbus avduker den gjennomsiktige flykabinen. Slik flyr vi i fremtiden Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 WOW... den flyturen så "billig" ut.... er lov å drømme seg vekk, men dette blir vel i drøyeste laget selv for første klasse å regne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hvor skal man gjøre av håndbagasjen da ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 360° utsikt? Det er ikke mye utsikt fremover eller bakover. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hvor skal man gjøre av håndbagasjen da ? Så du ikke det? på filmen puttet man dette inn i en luke og så ble den fraktet frem til setet ditt... Sær greie og totalt unødvendig spør du meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hvor skal man gjøre av håndbagasjen da ? Så du ikke det? på filmen puttet man dette inn i en luke og så ble den fraktet frem til setet ditt... Sær greie og totalt unødvendig spør du meg Jeg tok meg ikke bryet med å se videoen, men så bare på bildene. Der kan du se.. my bad. Det hørtes uansett ikke ut som en veldig lur løsning. Kan se et par skjær i sjøen der.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Dette er et morsomt designstudie som ikke representerer tekniske eller økonomiske løsninger. Morsomt, pent å se på, men neppe særlig realistisk, selv i 2050. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Dette gir meg følelsen av å lese tilsvarende designstudier fra 50-tallet. Det var ikke ende på hvor lett, automatisk og behagelig livet i år 2000 skulle være da. Alle skulle ha sitt eget helikopter eller flybil, og man skulle ha roboter og maskiner for å gjøre alle mulige ting i hjemmet slik at husmødrene (husk det var 50-tallet) ikke ville behøve å gjøre annet enn å sitte og lese i kvinneblader hele dagen lang. Jeg sier meg enig med Simen1, dette er et morsomt studie og sikker en fin måte for Airbus å få seg masser av PR på, men neppe realistisk. Er det noe vi vet om fremtiden er det at den er umulig å spå. Endret 14. juni 2011 av A-Jay Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Vi har da robot støvsugere, gulv vaskere og gressklippere, ikke akkurat det de så for seg på 50-tallet, men likevel. Og til det med gjennomsiktige fly, de lager jo stadig sterkere og lettere glass/plexiglass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg