Remiix93 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 hei! jeg trenger deres hjelp, problemet mitt er trådløse nettverk,jeg kommer meg ikke på trådløst nettverk mitt men jeg kommer meg med kabel på nett og da tenkte jeg skulle prøve men min andre pc og der kommer jeg meg inn på trådløse nettverket mitt. det som er rart er at jeg kommer meg inn på trådløst nettverk ved å bruke naboen sin trådløst nettverk og skolen sin. Det funket før men jeg hadde levert pc min til IKT og de har formatert den kan det være problemet??. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kan det hende at du har satt routeren i N og laptopen din er b/g? Og naboens nett er b/g? Uansett, sett kabel i pc-router og skriv ipadressen til routeren i en nettleser og logg inn og se der. Lenke til kommentar
Remiix93 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Det er ikke jeg som styrer routern det er canal digital og det er en THOMSON router ,jeg har prøvd å resete den og det hjalp ikke ellers har de satt på passord og jeg vet ikke den??? Lenke til kommentar
War Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Passordet er for eks Administrator og passordet blankt / ingenting. Admin password har jeg på min Google modellnavnet Endret 14. juni 2011 av War Lenke til kommentar
Remiix93 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Det var ikke noen feil med det du sa. jeg fant ut når jeg gikk inn på innstillingen og prøvde å endre passordet på trådløst så gikk det og jeg synes det gir ikke noen mening og det kommer fra meg som går dataelektronikk. men ellers tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå