MrPool Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Skal montere mekanisk styring på min Buster xs men vet ikke hvordan... Det som er problemet er at jeg ikke vet om jeg skal bruke akterspeilfeste, motorbrønnfeste eller styrearm. Endret 14. juni 2011 av MrPool Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Går utifra at kabelen blir liggende synlig utenpå skroget, det enkleste da er og kjøpe den type kabel* som er beregnet og føre igjennom sving-akselen til tilten, ellers så finnes det mange utenpåliggende braketter. * kabel må bestilles utifra antall hestekrefter motoren har. Endret 14. juni 2011 av Nautica Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Trenger jeg ikke en styrearm eller noe, bare kabelen? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Normalt så pleier det og følge med en i motorpakka, hvis ikke kan du kjøpe en ny. Men du fikk en grei forklaring i en tidligere post du har laget på samme emne. Endret 14. juni 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå