Hocki Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Dette bildet ble laget for rett rundt 2 måneder siden, men jeg er ikke helt fornøyd med resultatet, men jeg kan ikke sette fingeren på hva. Det ser bare ikke proft ut. Noen på forumet som har noen tips til hvordan det kan se bedre ut? Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Flytt zebraen slik at alt ligger på gresset, så slipper du at beina ser feil ut. Tror også giraffen kan finne et bedre sted å være, evt ikke være. Kanskj en løve som sniker seg rundt i gresset foran skjermen? Lenke til kommentar
DjIcet Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Enig med SiegHallo på alt utenom zebraen. Pluss det var kanskje litt mye "rot" rundt. Som det i fremre venstre hjørne, den rød boken bak pc'en, og det som ser ut som armen på en kontorlampen. Føler det drar fokus vekk fra dyrene. Lenke til kommentar
Hocki Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Takk for forslag, skal lage bildene mer ryddige senere, og jeg skal prøve og fikse det med sebraen og løven, Giraffen er jeg forsovet enig i, passet ikke så godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå