hwlars Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hva skjer med Windows XP Pro Norsk når man ikke aktiverer etter 30 dager? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hva skjer med Windows XP Pro Norsk når man ikke aktiverer etter 30 dager? Da vil du ikke kunne bruke windows xp,du kan ikke gjøre noe som helst.Er ikke helt sikker på hvordan det blir,fordi jeg ikke har opplevd det selv. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 hm, hva er det som lukter? *sniff* Kan det være piratkopiering? spøk til side: jeg vet ikke egentlig hva som skjer jeg, men hvis du har en piratkopi vet jeg ikke om jeg ville prøvd å finne det ut. Det finnes jo imidlertid Xp pro corporate edition som ikke trenger aktivering. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Du starter maskinen på vanlig gmåte, men etter startup kommer det et vindu som ikke gir fra seg fokus. Der får du valget om å skru av eller aktivere. Enkelt og greit Lenke til kommentar
jigvik Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Etter 30 dager får du under oppstart melding om at du må aktivere Windows. Velger du "Ja", så starter registreringsprosessen. Velger du "Nei", så restarter pcen seg, og du får på ny melding om at Windows må aktiveres. Litt begrenset hvor mange ganger du gidder å restarte pcen........ Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hei Det eneste du får gjort etter 30 dager er å aktivisere. Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 ok, det det som skjer! takk for svar Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 um, hvis man kjøper seg Windows XP Pro, f.eks. på student lisens, er det da ulovlig å laste ned en "hacka" versjon fra internett, som man ikke trenger å aktivisere hele tiden? Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 um, hvis man kjøper seg Windows XP Pro, f.eks. på student lisens, er det da ulovlig å laste ned en "hacka" versjon fra internett, som man ikke trenger å aktivisere hele tiden? Ja, for det om du har en lisens, vill xp-versjonen du har installert være en ulovlig versjon. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 um, hvis man kjøper seg Windows XP Pro, f.eks. på student lisens, er det da ulovlig å laste ned en "hacka" versjon fra internett, som man ikke trenger å aktivisere hele tiden? Ja, for det om du har en lisens, vill xp-versjonen du har installert være en ulovlig versjon. Sikker på det? Da har han betalt for å bruke 1 stk XP, og han bruker 1 stk XP. Det som derimot ikke er lovlig er å "hacke" på koden i OS`et, som nok er beskyttet av lov om opphavsrettigheter. Xp er fremdeles ikke opensource... Lenke til kommentar
ohy Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Har nesten samme problem. har installert ein kopi an XP pro som gár ut om 2 dager. Har orginal XP pro ná men hvordan installerer jeg den utan á slétte alt som er pá maskinen? har ca 30 GB som jeg má beholde. HD er 60 GB. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Har nesten samme problem. har installert ein kopi an XP pro som gár ut om 2 dager. Har orginal XP pro ná men hvordan installerer jeg den utan á slétte alt som er pá maskinen? har ca 30 GB som jeg má beholde. HD er 60 GB. Kanskje en ide å partisjonere disken, og legge det du er redd for på en annen partisjon enn Windows. Dette kunne med fordel vært gjort FØR installasjon av Windows, men du kan gjøre det med f.eks Partition Magic. Det går som regel bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg