slurp Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hei, trenger litt hjelp til prisvurdering av en gammel pc. MERK:PC'en skal selges til et familiemedlem. Specs: Intel® Pentium® D CPU 2.66GHz 3GB RAM GeForce 7800 GTX 200GB HDD Corsair 550w strømforsyning Microsoft Windows 7 Ultimate Edition Usikker på hovedkort, men er vel av den eldre typen. Ting som medfølger: LG Flatron Wide 19" D-Link trådløst nettverkskort (USB) Evt. mus/tastatur etc Skal gå over til bærbar pc, så en i huset her skal da mest sannsynlig overta min nåværende. PC'en skal ikke legges ut offentlig for salg, i og med at det mest sannsynlig vil bli vanskelig å selge den. Så, hvor mye kan jeg ta betalt for denne maskinen? Alt funker som det skal, og har aldri hatt noen problemer med den. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Strømforsyningen og Windows versjonen er jo det eneste som har noe verdi her. Er det originalt Windows 7, hadde jeg solgt den for 1000kr, datamaskinen er veldig gammel og egner seg bare til eldre spill eller noen nye(dem som ikke krever dx10-11) spill på veldig lave innstillinger. Personlig så hadde jeg nokk gitt vekk en så gammel pc til et familiemedlem. Endret 14. juni 2011 av Ekinorak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå