Nessi Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hei Har en Synology DS209 server. Jeg kan ikke nå den fra Synology Assisant programmet som skal finne den, og der i fra skal jeg klare å få kontakt med den. Problmet tror jeg er at vi har 2 routere som er koblet på nettet. Synology er koblet på Zyxel, mens min stasjonære er koblet til Asus router. Hvis man bruker bærbar finner man den. Men hvorfor finner jeg den ikke gjennom asus routeren? Har åpnet alle porter i asus. Får pinget den gjennom asus, og bla i mappene på den, men finner den IKKE gjennom Synology Assisant, så får ikke gjort om ting på instillinger med min stasjonære. Noen som kan si meg om om dette er mulig? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Er routerne satt i samme subnet? Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Begge har adressene: 255.255.255.0 Hvis det er det du mente? Lenke til kommentar
kjetal Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Begge har adressene: 255.255.255.0 Hvis det er det du mente? Er de 2 ruterene dine koblet i sammen eller står dem vær for seg? Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Det går vanlig ethernet kabel fra Zyxel routeren og til Asus routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå