mihl Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hei, Kunne trengt litt hjelp til kjøp av rask pc. Ute etter: * Rask pc * Intel system * SSD er vel must? * Annen rask harddisk (500 - 2000 Gb) - Har 8000 GB i eksterne disker fra før, så kun ute etter RASK harddisk) Har et GTX 285 skjermkort fra før, trenger vel ikke noe nytt enda. Spiller ikke direkte krevende grafikk spill, så'e. Kabinett er ikke viktig, men kan gjerne dra's med for en billig penge. Pris på pcen er ikke så viktig, men pris i forhold til ytelse er veldig viktig. Betaler ikke for en del som kanskje er 5% bedre, men 1500 kr dyrere. Skjønner?.. Uten skjerm . Mvh, Mihl. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Prisklasse? Hva mener du med RASK? Rask til internett-browsing? Videoredigering? Er overklokking et ønske? Lenke til kommentar
mihl Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Rask, hva skal jeg si. Bruker pcen til over "normalt bruk". Kjører 1000 programmer samtidig (dreamweaver, photoshop, lol++). Pris er ikke så nøye, så lenge ytelse iforhold til pris er bra. Har sett litt på sandy bridge platformen til intel, virker som den er noe for meg. Hva med (cpu\hw\ram): http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=622989 ? Lenke til kommentar
mihl Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Overklokking Har ikke overklokket siden en-kjerne AMD +2400 cpu'n jeg hadde for mange år siden, men vist det er en enkel "boost knapp" på hovedkortet, så er vel ikke det feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå